Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Plaats hier je mooie reisverhalen
Peer Crumb

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door Peer Crumb » 08 sep 2010, 10:23

Bert een mooi verslag en leuke foto's.
Je vakantieliefde is ook weer opgebloeid lees ik. :lol:

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door Anjer » 11 sep 2010, 17:35

Geen uitgebreid verslag, maar wel wat commentaar bij de foto's van onze zeer geslaagde reis naar Ignaux Zuid Frankrijk.

De autoslaaptrein is absoluut aan te bevelen, wel verzekeren! Ron had wat beschadigingen en dan praat je toch al snel over een offerteprijs van bijna €400,-- voor de reparatie.

We hebben beiden geslapen (niet zoals thuis of in een rustige appartement boven op een berg) en hebben mede daardoor een heerlijke relaxte vakantie gehad en toch nog 3200 KM in de bergen getoerd!

http://www.mijnalbum.nl/Album=QYL7SJO8" onclick="window.open(this.href);return false;
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door RonalT » 11 sep 2010, 19:26

Jammer! :wink: Toch de foto's met enige tegenzin bekeken, ziet er heel mooi uit. :lol: :lol:
Kan je me een indicatie geven wat een Wing op de trein kost? Misschien brengt het ons op ideeën.
Of is dat ergens te vinden?
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door bertzwanen » 11 sep 2010, 23:51

He Ron en Bibian

Mooie foto`s en bekende beelden voor ons .
De motor op de trein ? ach ieder zijn ding hoor maar niets voor mij .
Het lijkt me wel een aparte ervaring .
Geniet nog maar lekker na van jullie vakantie .
Voor je het weet moet je weer op vakantie :lol:

:wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
lemmens
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1372
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Boechout

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door lemmens » 12 sep 2010, 16:30

Even een kleine update,

Ondertussen de eerste week vakantie erop zitten, (Bourgogne) we hebben er nu ongeveer 1400 km opzitten.
Nog 4 dagen (donderdag) en dan zit onze vakantie er helaas alweer op :( en gaan we weer richting huis.
Verder verslag en foto's volgen wanneer we weer thuis zijn.

Greets Daniel en Maya :D
GL 1500j Dynastic Blue bj 02-1988 (PB192 M) met 2 antennes en een vlagenmastje

gl 1100 aspencade bj'82 (van6-2005 tot10-2011)
52000miles met gereden

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door Anjer » 13 sep 2010, 09:22

RonalT schreef:
Jammer! :wink: Toch de foto's met enige tegenzin bekeken, ziet er heel mooi uit. :lol: :lol:
Kan je me een indicatie geven wat een Wing op de trein kost? Misschien brengt het ons op ideeën.
Of is dat ergens te vinden?
:oops: Da's waar ik heb een Picassa account (weet dus niet meer hoe ik daar kom). Hoezo gewoontes???

Voor de heen en terugreis, 2 motoren, 2 personen, privécoupe voor 2, ontbijt en diner in coupé (soort vliegtuigmaaltijd maar zeer goed te doen) en transportverzekering op basis van dagwaarde van de motoren; € 1.400,--
Wij hebben vooraf behoorlijk zitten rekenen, maar qua dagen vakantie, overnachtingen, km's en evt. peage speel je ong. quit. Wij rijden natuurlijk wel met 2 6-cylinders en het is van Den Bosch naar Avignon wel 1.046 km.
Je kunt goedkoper door in een 6-pers. coupe te overnachten, maar dat vond ik dus helemaal niets... slaap al niet met 1 snurker op de kamer laat staan met 5! En wie weet met wie je de nacht dan doorbrengt hahaha....

Ja Bertje, wij rijden ook graag, maar dat stuk naar Zuid-Frankrijk hadden we nu al op 2 manieren gezien en het mooiste rijden vinden wij nog altijd in de bergen. Aangezien we zeer beperkt zijn in onze vakantiedagen (ivm de kids) was dit een oplossing.
Vind het een zeer relaxte manier van reizen. Wij kwamen uitgerust in Avignon (hebben zelfs geslapen, ondanks de nachtmerrie's over mijn motor) en kwamen ook uitgerust weer terug thuis, waar de hele heksenketel direct weer begon te draaien. Na alle gebeurtenissen het afgelopen jaar met kids en het overlijden van mijn moeder hadden we vooral rust nodig. Vanaf het terras van het appartement, bij het ontbijt, bepaalden we samen waar we die dag heen zouden gaan (grote rit/kleine rit) en zo hebben we heerlijk bijgetankt, kunnen er weer even tegen aan én hebben we stiekem toch nog 3500 km gereden.
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
Stephan
Berichten: 784
Lid geworden op: 17 sep 2006, 09:37
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door Stephan » 13 sep 2010, 17:56

Ik vond de foto's mooi hoor maakt mij niet zoveel uit met wat voor programma ze erop staan. Er zijn mensen die maar maar met 1 programma om kunnen gaan en hebben dan een beetje moeite als het anders is dan dat ze gewend zijn. :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik vind 1400,00 euro wel wat aan de hoge kant, zijn er geen andere manieren om dat op te lossen. Voor 1400.00 euro kun je toch een aardig eind toeren en wat gekke dingen doen in Frankrijk, plus dat als je de afstand zou rijden van bv. Axel naar Avignon zie je toch hele mooie dingen dingen onderweg. Maarja ieder zijn eigen manier van een vakantie indelen(gelukkig). Als je er maar van hebt genoten. 8) 8)

Stephan.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.

http://www.fotolens.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door RonalT » 13 sep 2010, 19:06

Stephan schreef:Ik vond de foto's mooi hoor maakt mij niet zoveel uit met wat voor programma ze erop staan. Er zijn mensen die maar maar met 1 programma om kunnen gaan en hebben dan een beetje moeite als het anders is dan dat ze gewend zijn. :lol: :lol: :lol: :lol:
Gewoon als consument een keer goed vergelijken wat de diverse website, want daar ging het om, te bieden hebben.
En voor mij, en anderen, springt Picasa(web) er dan positief uit.

Picasa biedt een programma om thuis je foto's te beheren, eenvoudig uploaden naar je eigen 1 Gb ruimte op het internet, mooie albums, gezichtsherkenning, voor ons als toerist de mooie mogelijkheid om de foto's te geocoderen. Gratis, spreekt de Nederlander aan....
Ik kan anderen de mogelijkheid geven om foto's te uploaden.

Naar 'joualbum' kan je foto's sturen die je met een door je zelf gekozen programma mag beheren, 1Gb opslag, maar als je te weinig kijk worden je albums na een bepaalde tijd gewist, voor allerlei dingen moet je betalen, door de opzet is het toch duidelijk dat je eigenlijk je foto's moet laten afdrukken op shirts, mokken o.i.d.

Vergelijk ze eens en spreek je dan nog eens uit. 8)

Nee, ik heb geen aandelen!
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door RonalT » 13 sep 2010, 19:11

Anjer schreef: :oops: Da's waar ik heb een Picassa account (weet dus niet meer hoe ik daar kom). Hoezo gewoontes??
Ehhh, .... kan iet moeilijk zijn. Klik hier voor mooie foto's
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Stephan
Berichten: 784
Lid geworden op: 17 sep 2006, 09:37
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Waar gaat de Vakantie 2010 naartoe ?

Bericht door Stephan » 13 sep 2010, 19:22

RonalT schreef:
Stephan schreef:Ik vond de foto's mooi hoor maakt mij niet zoveel uit met wat voor programma ze erop staan. Er zijn mensen die maar maar met 1 programma om kunnen gaan en hebben dan een beetje moeite als het anders is dan dat ze gewend zijn. :lol: :lol: :lol: :lol:
Gewoon als consument een keer goed vergelijken wat de diverse website, want daar ging het om, te bieden hebben.
En voor mij, en anderen, springt Picasa(web) er dan positief uit.

Picasa biedt een programma om thuis je foto's te beheren, eenvoudig uploaden naar je eigen 1 Gb ruimte op het internet, mooie albums, gezichtsherkenning, voor ons als toerist de mooie mogelijkheid om de foto's te geocoderen. Gratis, spreekt de Nederlander aan....
Ik kan anderen de mogelijkheid geven om foto's te uploaden.

Naar 'joualbum' kan je foto's sturen die je met een door je zelf gekozen programma mag beheren, 1Gb opslag, maar als je te weinig kijk worden je albums na een bepaalde tijd gewist, voor allerlei dingen moet je betalen, door de opzet is het toch duidelijk dat je eigenlijk je foto's moet laten afdrukken op shirts, mokken o.i.d.

Vergelijk ze eens en spreek je dan nog eens uit. 8)

Nee, ik heb geen aandelen!
JaJa dat verhaal hebben we al meerdere keren van jou gehoord, vind het wel leuk dat je er zo snel op reageerd was ook wel een beetje te verwachten dat je dat zou doen.
Maar een ieder in zijn waarde laten wat hij wel of niet wil gebruiken is ook een optie. De een vind dit goed en een ander geeft de voorkeur aan een ander programma laat een ieder zijn eigen beslissing nemen, we worden al genoeg geleeft in ons landje. :wink: :wink: :wink:

Stephan.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.

http://www.fotolens.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie