GoldWingmeeting in Telfs-Tirol Oostenrijk

Plaats hier je mooie reisverhalen
Plaats reactie
Cor en Lenie

GoldWingmeeting in Telfs-Tirol Oostenrijk

Bericht door Cor en Lenie » 11 jul 2006, 21:17

Wij zijn naar de GoldWingmeeting geweest in Oostenrijk.

Een hele bijzondere ervaring is dit geweest, vorig jaar waren we al in Oostenrijk, ook met de motor, maar toen reden we een PanEuropeanST1300. Met een GoldWing is dit toch wel een hele andere/luxere ervaring hoor.

We vertrokken vanuit Sassenheim op maandag 26 juni, en hebben een overnachting gedaan in Merklingen, Hotel Ochsen.
De volgende dag zijn we doorgereden naar Zams/Landeck Tirol, daar hebben wij gelogeerd tijdens dit gebeuren in Hotel Jagerhof.

De meeting was van 29 juni tot en met 1 juli.
We hebben twee toertochten meegemaakt: de eerste rit ging met ruim 300 GoldWings door de K?htai. Wat een bijzondere ervaring was dit, al die GoldWings in ??n grote slinger door al die bochten!
De volgende dag zijn we naar het Kaunertal gereden, het aantal GoldWings was nu nog meer zeker 400 stuks, en deze rit had nog meer bochten en slingers, ik heb zittend achterop een behoorlijk aantal foto's gemaakt van al die GoldWings achter elkaar rijdend, echt schitterend was dit.
Boven op het Kaunertal aangekomen was er een barbequebuffet georganiseerd, en als je dan zittend vanaf het zonnedek naar beneden keek naar de grote parkeerplaats met alleen maar GoldWings, dan gaat er wel wat door je heen hoor, dat kunnen we je verzekeren.
Na het eten vertrokken we weer voor de rit naar beneden, de parkeerplaats bleef brandschoon achter!! Complimenten voor alle GoldWingrijders!!

Hotel Jagerhof in Zams/Landeck kunnen wij van harte aanbevelen om hier te logeren. Een prachtig hotel met veel faciliteiten, een zwembad, een sauna, kruidenstoombad, een hele goede keuken en dit alles voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Ook is er een hele grote garage voor een flink aantal motoren, 20 meter bij 10 meter!!
De eigenaar van het hotel is zelf ook een fervente motorrijder. Hij rijdt/zet zelf ook ritten mee/uit voor motorrijdende gasten!!

(Boeken bij D-reizen! ze hebben aantrekkelijke arrangementen b.v. 10 dagen voor de prijs van 7!)

Als Pieter het goed keurt kunnen we een aantal foto's toesturen?

Cor en Lenie

Foto's van de GoldWingmeeting in Telfs-Tirol Oostenrijk

Bericht door Cor en Lenie » 11 jul 2006, 23:42

O.k. Pieter, zoals beloofd, hierbij een paar foto's, ik heb er ongeveer 300 gemaakt, maar het is moeilijk om er een paar uit te vissen, ze zijn allemaal bijzonder en mooi, Oostenrijk is een fotogeniek land namelijk!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Douwe

Bericht door Douwe » 13 jul 2006, 19:14

Schitterend, dat is mooi om mee te maken. Als ik me daar eens vrij voor kan maken ga ik dat zeker ook eens doen.

Cor en lenie bedankt voor het reisverslag, leuk om jullie ervaring te lezen
.

Douwe 8)

knabbel en babbel

foto's

Bericht door knabbel en babbel » 13 jul 2006, 20:16

Hoi Cor en Lenie,

Echt gave foto's man. :o Het is al genieten om de foto's te zien, laat staan om er zelf te rijden.
Knabbel

Cor en Lenie

Re: foto's

Bericht door Cor en Lenie » 13 jul 2006, 20:27

knabbel en babbel schreef:Hoi Cor en Lenie,

Echt gave foto's man. :o Het is al genieten om de foto's te zien, laat staan om er zelf te rijden.
Knabbel
Het is echt een hele bijzondere ervaring om met een GoldWing in Oostenrijk te rijden, al die bochten omhoog en omlaag en de omgeving, iedere bocht is weer een ander uitzicht, en achter iedere berg is weer een ander dal in allerlei uitvoeringen, grijs groen grauw sneeuw zandachtig rotsachtig, noem het maar en het is daar!! En al die verschillende kerkjes en mooi beschilderde hotels en huizen, al die kleuren in de bloembakken die aan de huizen en hotels hangen, echt schitterend!!

We willen ook heel graag een keer naar de Gross Glockner, dat is helemaal speciaal om daar te rijden, en om er foto's van te maken, misschien volgend jaar.......

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

ssssssschitterend

Bericht door japie de cipier » 18 jul 2006, 21:08

schitterende foto,s, in een prachtige omgeving, met mooie motoren.
als ik er meer over zou zeggen, zou dat inbreuk maken op het verhaal,EN de foto,s

super gaaf.
jaap :lol:
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Plaats reactie