Wederom even gereden

Plaats hier je mooie reisverhalen
Plaats reactie
wardoc
Berichten: 171
Lid geworden op: 24 okt 2008, 10:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Wederom even gereden

Bericht door wardoc » 24 aug 2009, 13:48

Hallo, Ik kreeg er geen genoeg van en heb nadat ik terug was uit Oostenrijk even een weekje rust genomen. Toen besloten om zaterdag met vrouw een leuke tour te maken.
Ja, wat zou het worden, zoals gewoonlijik verschillende keuze's.
Uiteindelijk zijn we vertrokken uit Middelburg en door de Westerschelde tunnel naar Zeeuws-Vlaanderen vertrokken. Van hieruit van terneuzen richting Sluis gereden en zo richting Knokke-Heist. Eerste stuk saaie route en later werd het leuker. Het weer werkte fantastisch mee. Van Knokke naar Zeebrugge en van hieruit naar Oostende. In Oostende aan de haven bij het station en het zeilschip even wat gedronken. Daar even samen de route doorgenomen dat ik eigenlijk het eerste stuk naar de kust had moeten rijden en niet direct naar Sluis. Maar je de navigatie he? Vanuit Oostende geheel langs de kust naar De Panne. Leuke rit, veel sturen en goed uitkijken. In alle plaatsen onderweg was het erg druk. In De Panne langs Plopsaland gereden. Ik wist niet dat het hier was in zo´n klein stadje, of moet ik zeggen dorpje. Wel leuk. Vanuit De Panne vertrokken richting Duinkerken langs de vaart. Ook erg leuk om te doen. Ja, en toen zaten we dus in Frankrijk, kon gelijk niet meer de borden lezen maar wel gelukt. Centrum Duinkerken even gestopt en verder doorgereden en uiteindelijk buiten Duinkerken op de weg naar Calais lekker een Mc-Donalds gepakt. Daar de kaart geraadpleegt. Werkt toch wel beter even de kaart erbij pakken en vervolgens rustig de terugreis aanvaard. Bijna de zelfde weg terug maar nu hebben we geheel de N34 gevolgd. Kom je dus bij Oostende (geloof ik) langs de zee, hee die was nieuw! Leuk! geheel de route gevolgd naar Blankenberge en zo richting Zeebrugge. Zo van Knokke naar Retranchement (NL) (patatje gegeten, op de grens belgie en nederland), langs cadzand bad, b-wegen gepakt naar Nieuwvliet en zo naar Breskens. Van hieruit naar Vlissingen gekeken. Vanuit Breskens naar Terneuzen gereden en wederom door de tunnel naar Middelburg. Op het thuishonk. De gehele dag gereden, veel gezien en ong 375 km gereden. Was leuk en heerlijk

grt William
Sambal bij.....Rode GL 1500 Aspencade..Gids motorrijders in de Alpen

Bart

Bericht door Bart » 24 aug 2009, 13:57

Leuke rit William, wij hebben deze eens andersom gereden vanaf Duinkerke deze kant op (was wel met de auto)maar toch....

gr.Bart.

Genieters

Bericht door Genieters » 24 aug 2009, 14:46

als je nog eens langs daar komt vergeet dan eens de vaart van brugge naar hoeke en deze regio niet.

wardoc
Berichten: 171
Lid geworden op: 24 okt 2008, 10:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Bericht door wardoc » 26 aug 2009, 12:02

Nou genieters,

Doe me dan maar een route voorstel. Kan ik het eens een keer rijden.
Maar dit jaar niet meer, heb genoeg ritten voor het motorbegeleidingsteam. Zit komende zondag in Bemmel voor de ride for the roses.

grt William
Sambal bij.....Rode GL 1500 Aspencade..Gids motorrijders in de Alpen

Plaats reactie