Eindelijk..... Falaen

Plaats hier je mooie reisverhalen
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Eindelijk..... Falaen

Bericht door RonalT » 10 jul 2009, 17:42

Zo, na een enigszins natte rit zijn we om 5 uur in Falaen aangekomen.

Bert en Diana, Danny en Linda, Chrit en Karin zaten al op ons te wachten.

Binnenkort meeer
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Chrit

SUPER

Bericht door Chrit » 11 jul 2009, 15:32

En het was er super gezellig. Helaas ben ik vandaag weer terug gekomen, want we waren er graag bij gebleven. Maar hebben een andere verplichting die ook wel super gezellig is.

Wilma en Hennie tot een volgende keer.....

Veel plezier nog en tot een volgend evenement.

peter

Bericht door peter » 11 jul 2009, 15:46

Gisteren wat verlaat aangekomen maar lekker gegeten en geouwehoerd. Om 23.00 lekker gaan pitten en om 08.30 weer op. Goed ontbijtje gedaan en daarna een tour gereden van 170km (circuit charlemagne) de groep hadden we opgesplitst in een paar kleinere groepjes zodat we niet de helft kwijt zouden zijn.
Vanavond lekker BBQen en dan lekker biertje drinken en tukken. Morgen misschien met nog een aantal een frans belschische route rijden.

Morgen meer

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Bericht door RonalT » 11 jul 2009, 18:21

Vandaag de route Charlemagne gereden. Een hele mooie route, ondanks een beetje regen. Heuvel op, heuvel af, bochten volop. Rustige dorpjes, leuke cafe's, we hebben genoten.

Soms gebeuren er rare dingen, zo vielen er twee motoren om bij het oprijden van de weg.

Voor foto's klik je hier

Nu gaan we Barbeque-en. Foto's volgen nog....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Bericht door peter » 11 jul 2009, 20:43

Zo de BBQ is naar binnen gewerkt:

Eerst moesten we de BBQ zelf leeg eten en daarna stonden er nog verschillende schalen met NOG meer vlees. Koude schotel en salades waren er ook genoeg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor foto 2 moet je maar even je hoofd draaien hoor, kan ook niet alles :lol: :lol: :lol: (bier)

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3914
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Bericht door director » 12 jul 2009, 10:42

Nou als ik dit zo lees hebben jullie het goed naar je zin, en die BBQ ziet er goed uit :!:
Veel plezier nog vandaag en morgen en hopelijk niet te veel regen.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 12 jul 2009, 12:36

Ziet er goed uit :)
Groeten,

Ed

peter

Bericht door peter » 12 jul 2009, 19:04

Vandaag met Blackwing, ronnie D en met ronwing & ega een leuke tour gemaakt met een totaal van 300 km stuurweggetjes. Heerlijk genoten van de lege wegen en lekker aan het gas gedraaid. Een goede lunch hoorde er natuurlijk bij. Ook nog een stuk van Frankrijk onveilig gemaakt.

Maar eventjes een buitje gehad en weer snel gedroogd.

Nu lekker eten en biertje happen met de forumleden :D

peter

Bericht door peter » 12 jul 2009, 19:06

Voor ik het vergeet. HET IS HIER RETE GEZELLIG :!: :!:

Early
Berichten: 1216
Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Early » 12 jul 2009, 19:15

aspie schreef:Voor ik het vergeet. HET IS HIER RETE GEZELLIG :!: :!:
Dat hebben wij wel begrepen.
Nog een prachtige tijd en een goede terugreis zonder regen.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Bericht door RonalT » 12 jul 2009, 22:42

Peter en consorten zijn de Franse Ardennen lange route gaan rijden. Voor de liefhebbers van mindere afstand had ik er een stukje afgeknipt en zijn wij met Marco & Hedwig, Eric & Anne op weg gegaan.
Bij het tanken kwamen we Peter en de rest weer tegen, evenals in Bohan waar zij zaten te eten. We zijn maar bij hun aangeschoven....

Mooie rit met veel smalle bochtige weggetjes, soms grote hoogten en diepe dalen.
De Maas zijn we een keer of 6 overgestoken, klein stukje Frankrijk en weer op tijd thuis voor een heerlijke maaltijd.
Foto's volgen .....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

george bolk

eindelijk faelen.

Bericht door george bolk » 13 jul 2009, 13:59

hoi wingers,


om 13.00 uur waren wij thuis van het beregezellige weekend,allen bedankt hiervoor en de hulp (jullie weten waarvoor).


veel winggroeten van george en george jr.

tot de volgende keer.

mcgyver

Top Weekend

Bericht door mcgyver » 13 jul 2009, 14:13

Hehe weer ff bijkomen, we hebben een Top weekend gehad met de leden van het Forum. Heerlijk getoerd en goed weer. :D :D :D Het is jammer voor de achterblijvers maar jullie hebben wat gemist hoor :!: Volgende keer zijn wij er zeker weer bij,dan met de tent(denk ik) :lol:

verdere verhalen volgen nog,eerst ff koffie!!

Eric & Anne

p.s voor de liefhebbers volgt later nog een update over de spleet van Anne :oops:

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Bericht door Borretje » 13 jul 2009, 14:47

Hey vrienden van t forum,

Ook wij Rob en Edith (Borretje en Ditje) hebben een paar heerlijke dagen achter de rug. Geweldig en Aspie, nog een keer, bedankt voor 't idee en voorbereiding. Ook de gastheer en dame, Hennie en Wilma, bedankt voor de goede zorgen, heerlijk hotelletje met genoeg karakter en sfeer dat wij ons gelijk thuis voelden, zoals je gemerkt hebt.

Alle anderen, stik bedankt voor een beregezellig weekeind. Volgend jaar maar weer denk ik??

Ik ga wel trainen voor t fietsen met vierwielen in de heuvels zodat er volgende keer geen extra aandrijving met kleerscheuren mee nodig is :-)

't Waren drie heerlijke dagen en ook de terug tocht liep lekker vlot.
Nou eerst net als McGyver maar eens aan de koffie, nog niet gehad vandaag :-)

Anne hele fijne verjaardag voor het resterende deel van de dag!


Rob en Edith
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Bericht door RonalT » 13 jul 2009, 18:57

Wij zijn samen met Hedwig & Marco als laatste vertrokken na iedereen uitgezwaaid te hebben.

Via een behoorlijke omweg zijn we na een regen van bloempotjes (gevallen van een vrachtwagen) en allerlei smalle bochtige binnenweggetjes in Meer beland. Daar zijn Marco & Hedwig de A16 op gegaan en wij verder naar Dinteloord.

We hebben nog getankt en daar kwam Marco er achter dat hij circa 1 : 19 had gereden. En ik had op dezelfde afstand (we reden tenslotte samen) 0,02 liter minder verbruikt. :wink: Dus dat is lekker zuinig rijden met een 1500 en een 1800.

Plaatsjes die we passeerden waren o.a. Leffe, Spontin, Pessoux, Havelange, Nandrin, Neupré, Verlaine, Waremme, Sint-Truiden, Lummen, Paal, Ham, Mol, Turnhout, Hoogstraten, Zundert, Oudenbosch en Oud Gastel.

Onderweg nog koffie gedronken en een hapje gegeten. Raar dat de Belgische bediende zelf niet precies wist wat het verschil tussen een Croque Monsieur en een Croque Madamme was. Maar de anderen hebben zich er niet door laten weerhouden om een van deze te nemen. Ik heb maar een bord met heerlijke Spaghetti genomen.

En een mooi weer.... de hele dag zon en nog eens zon. Zonder plotselinge regen(hoos)bui.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie