Eindelijk..... Falaen

Plaats hier je mooie reisverhalen
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13417
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Bericht door RonalT » 14 jul 2009, 22:07

Hee Hedwig, verraad het grote geheim van Anne nou niet, ik had eerst ook 'de spleet van Anne' boven het stukje staan, maar heb dat weg gehaald om de spanning voor de 'niet Falaën Gangers' in het verhaal te houden.... :)

Anne moet zelf maar over haar spleet vertellen. :roll:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Hedje

Bericht door Hedje » 14 jul 2009, 22:38

RonaldT je hebt gelijk. Is nu aangepast :lol:

Gebruikersavatar
Anne's eigen wing ding
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jul 2009, 21:16
Locatie: etten-leur

foto toestel

Bericht door Anne's eigen wing ding » 14 jul 2009, 23:15

Nou wingers ik heb net even naar Falaen gebeld om te checken of onze camara daar nog lag, helaas dat was niet zo.

wat ik echter wel van henny hoorde is dat ze gisteren nadat de laatste wingers weg waren naar bed zijn gegaan en tot vandaag hebben geslapen, ze waren afgebrand :!:
net als sommige onderons miss.

maar goed ze vonden het een zeer geslaagd en gezellig weekend.

dit wilde ik jullie even laten weten.

anne
voor mij is 1 ding zeker, ik wil ook een WING!!

peter

Bericht door peter » 14 jul 2009, 23:40

Als ze "afgebrand" waren dan weet ik zeker dat we een onvergetelijke indruk hebben gemaakt. Op mij in ieder geval zeker want van zulke gastvrijheid kan menig hotel nog wat leren.

Maar ja, wat wil je ook Henny en Wilma hebben tenslotte ook het Goldwing virus al jaren onder de leden :lol: :lol: :lol:

verbon
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 dec 2008, 09:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Falaen

Bericht door verbon » 15 jul 2009, 22:59

Hallo Allemaal,

Wilma en ik zijn blij met al deze positieve verhalen.
Voor ons was het een onvergetelijk weekend, waardoor we automatisch (te) lange dagen maakten.
We zijn er nu bijna weer bovenop en kunnen met plezier terug denken aan een bijna geslaagd weekend.
Bijna???, wat was dat toch met Bert????? (;-)

Nogmaals heel erg bedankt en jullie zijn zeker van harte welkom in de toekomst.

Met de hartelijke groeten van Wilma, Henny, Manuela, Séverine, Nicolas en Xavier.

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 15 jul 2009, 23:32

Met mij Bedoel je Henny ???
Ik heb een zeer goed en gezellig weekend gehad .
Goed gegeten en gedronken :oops: iets teveel van dit laatste maarja dat Belgie`s bier is ook zo lekker( sterk ).
Verder heb ik jullie zeker in een van mijn top hotel`s staan waar de motorrijder welkom is .( zie eerder bericht ).

Doe het peroneel nogmaals de groeten .
Wij bedanken jullie en hun voor de goede zorgen .
Henny en Wilma BEDANKT .

Bert :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

tosca
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 196
Lid geworden op: 17 feb 2007, 21:41

Bericht door tosca » 17 jul 2009, 22:38

Effe tijd om berichtje te plaatsen, hoeven niet veel meer toe te voegen bij al de berichtjes ivm het weekend. We hebben ervan genoten.
Wegens tijdsgebrek, komen onze fotos op het forum na onze Zwitserland Toer :wink:
groetjes
Linda & Danny (Tosca)

ditje47
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 sep 2008, 19:40
Locatie: De Lier

Bericht door ditje47 » 17 jul 2009, 23:57

Ook ik heb genoten van het weekend. Rob en ik zijn nog nooit sinds we kinderen hebben samen erop uit geweest. Dit was voor mij ook zeker een test. Hennie en Wilma ik heb genoten :D :D :D Nog ff geholpen;) We gaan zeker vaker een weekend samen weg. Misschien tot snel;)
Edith

verbon
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 dec 2008, 09:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Falaen

fototoestel

Bericht door verbon » 20 jul 2009, 11:53

Hallo Anne,

als je me een volgende keer nou even precies vertelt (zoals ook Aspie deed) waar je het toestel hebt verborgen, dan kan ik hem wat sneller voor je terug vinden.

Inmiddels is er een kamera gevonden op kamer 9.

Er staan enkele foto's op van een blauwe Wing.
Misschien herkenbaar??

Geluk ligt soms in een klein hoekje achter de poot van een kast (;-)

Henny

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 20 jul 2009, 22:37

Wij(gewoonsehenk en carin, waren als laatste afgelopen maandag weg bij henny en wilma. Zij hebben het hotel die dag gesloten om bij te komen van het schitterende en fijne weekend. Zelf heb ik niets toe te voegen over het weekend. Het was gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Een ieder was vrij om te gaan en te staan (en rijden). Wij zijn doorgereden naar Steinfort(Luxemburg) daar aan de stacaravan wat klusjes gedaan en nog een paar toertjes door Luxemburg gemaakt. Een dag van 33 graden C gehad, zweten in onze pakken en een paar dagen dat het weer wisselvallig was. Eind augustus naar de Vogezen en naar de Eiffel en 14 september weer richting huis. Heb dan nog een week vakantie, maar dochter moet bevallen, dus wil toch in de buurt zijn.
Mensen het was leuk, maar aan leuke dingen komt een eind en roept de plicht weer. Tot de volgende keer maar weer.
(HeCa) Wij groeten jullie.

Gebruikersavatar
RonWing
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2006, 00:52
Locatie: Helmond
Contacteer:

Mijn foto's

Bericht door RonWing » 30 jul 2009, 23:02

Hallo allemaal.
Bij deze ook van mij een hardstikke leuk weekend, Aspie bedankt voor de organisatie. :!:
Het heeft even geduurd , want ik ben net terug van de Dolomieten , wat een weggetjes, daar kunn en ze in Nederlamd en Belgie niog een puntje aan zuigen... :lol: :lol:
Mijn (uiteraard van mijn ega achterop) foto's staan op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XKPC74TL.
Wat ons betreft voor herhalig vatbaar.

groeten ook van Tineke, Ronald dL 8) 8)

tosca
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 196
Lid geworden op: 17 feb 2007, 21:41

Bericht door tosca » 02 aug 2009, 11:18

Onze Suisse Toer is achter de rug :cry: wilt dus ook zeggen dat we morgen terug moeten gaan werken
Als afsluiter van de vakantieperiode hier onze fotos, zoals beloofd :wink:

Plaats reactie