Reis voor volgende zomer

Plaats hier je mooie reisverhalen
Plaats reactie
sandor
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 okt 2006, 19:23
Locatie: Kortrijk (B)

Reis voor volgende zomer

Bericht door sandor » 17 dec 2007, 20:12

Ja , de knoop is doorgehakt mijn grote baas heeft de toestemming gegeven voor de reis van volgende zomer het word de Pyrenééen(Lourdes).
Dus alle suggesties zijn hartelijk welkom, als er iemand adressen heeft of andere intressante locaties laat maar komen .
dank bij voorbaat :wink: :wink: :P :P

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 17 dec 2007, 23:35

Hoi Sandor

Wij zijn afgelopen vakantie naar de pyreneeen geweest en de Costa Brava Via de midi pyreneeen terug gekomen .
Leuke vakantie en een zeer mooie toer .
Mijn verhaal en adressen staat onder reisverhalen .
Bekijk het maar eens op je gemak en voor vragen stel ze gerust er zijn nog meer forum leden die daar ook hebben rond gereden en hun verhaal hebben .

Groetje's Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

sandor
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 okt 2006, 19:23
Locatie: Kortrijk (B)

Reis voor volgende zomer

Bericht door sandor » 19 dec 2007, 20:04

Bedankt bert , ik zal het hele verhaal eens uitpluizen ik ben zeker dat ik er veel nuttige info uithaal.
gr Sandor :wink:

sandor
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 okt 2006, 19:23
Locatie: Kortrijk (B)

Reis voor volgende zomer

Bericht door sandor » 27 jan 2008, 17:37

We hebben alles nog eens rustig bekeken en de prijzen vergeleken .
Een reisje van zeven dagen naar zuid Frankrijk kost het dubbel als een reis naar het zwarte Woud (Duitsland) we zijn dan vrjdagnamiddag gaan boeken voor Hochenschwand en dat voor de helft van de prijs, DUS..... kan er nog een reisje bij dit jaar , nu nog weten naar waar.
Tips altijd welkom
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 27 jan 2008, 21:32

8) Ook ik ben van plan om in mijn vakantie (begin september) naar de Pyreneeën te rijden. :lol: Ik ga langs de kust naar het zuiden, dan de Pyreneeën over en aan de zonnige kant van Spanje te kamperen. 8) Dan via Andorra richting Perpignan en van daar uit weer via Luxemburg naar Zeeland terug. Alles op het gemakje :wink: want ik kan er 2 weken over doen. :) En als blijkt dat Perpignan niet haalbaar is of een andere stek onderweg, dan sla ik dat wel over. :lol: Dan volgend jaar weer een andr stukje pakken, toch? Ik heb vakantie!! 8) En het is geen race, voordeel van kamperen. Niets reserveren, dus geen tijdsdruk 8) !Ik heb de vele verhalen gelezen en er mijn voordeel uitgehaald, dank en ook ik zal een reisverslag maken.
Groetjes. :D

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 27 jan 2008, 21:45

Hoi Henk

Neem bij onze volgende ontmoeting een notitie blok mee voor aantekeningen . :lol:
Perpignan is mooi en er is daar een Honda dealer (voor alle zekerheid )
Maar Stephan is daar o.a. ook bekend .
En 24 maart (Paasparty) eerst koffie in Breda ???
Iedere Winger die bij jou en Stephan zijn is welkom tegen die tijd horen wij het wel .
Groetje's uit Breda .
Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Plaats reactie