Weekje Dolomieten

Plaats hier je mooie reisverhalen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Weekje Dolomieten

Bericht door Black Wing » 13 sep 2014, 21:06

We zijn weer terug van een week Dolomieten,
ik met de GL 1500, en 2 vrienden op een Kawasaki Z1000 en een Aprilia Falco 1000

ik ben met de Campmaster alleen heen gereden, ik heb ook iets meer de tijd dan de andere 2
dus er 2 dagen overgedaan om er te komen
de 2 kameraden kwamen een dag later met een auto met aanhanger met de motoren er op.
dus met 3 tenten en een partytent een kampje gebouwd voor de week, zeer gezellig :D

de eerste dag begon niet goed, ik startte de wing, en toen zag ik gelijk op de voltmeter dat het niet goed was,
geen probleem, één van de mannen is ook auto monteur en kan ook onze halve auto's wel aan
de alternator gedémonteerd en schoongemaakt, er bleef een koolborstel hangen :shock:
na een uur en een kwartier liep hij weer, dat is nog eens een bliksem reparatie :D

verder de hele week diverse passen in de omgeving van Val di Fassa bereden
ik had diverse routes gemaakt, en ze waren allemaal even mooi, dat kan gewoon niet verkeerd gaan daar
het is nu eenmaal betoverend mooi in dat stuk Italië
wat ook heel bijzonder was dat we in het dorp waar we verbleven een groep wingers (ongeveer 10), tegenkwamen uit een ver land
ze waren bestickerd met het opschrift "dubai riders" en hadden kentekenplaten uit Dubai en Quatar

bij de afdaling van de Passo Pordoi ben ik zo te keer gegaan dat de achterrem zo heet werd dat hij door een vapourlock dienst weigerde,
denk je dat je redelijk goed voorbereid op pad bent :roll:
ik heb voor vertrek de banden en de remblokken en de achterremschijf vervangen, maar natuurlijk net even niet de remolie :!:
ook de Campmaster had ik voorzien van nieuwe banden, remblokken, remolie ( ja die wel ! ) en schokbrekers, dus die hield zich prima :)

we zijn allen weer veilig thuisgekomen van een mooie week waarbij ik elke dag super genoten heb

nu staat er nog een weekend in zuid holland voor de boeg met de ZHR 8)
en ik heb besloten om daarna toch serieus de Campmaster te verkopen, dus als er liefhebbers voor zijn kan hij in Hoek van Holland worden aanschouwd
tijdens het ZHR weekend
Groeten, Eric

Plaats reactie