Le camping moto

Plaats hier je mooie reisverhalen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Le camping moto

Bericht door Henkie de ledman » 12 jul 2014, 13:33

NA jaren weer eens terug geweest, en sinds kort zijn er nieuwe eigenaren,
veel veranderd ook de prijzen.
Wij hadden een pipo wagen gehuurd omdat we maar 4 nachtjes bleven en we dan niet de tent hoeven op te breken.
Aan de buitenkant mocht er wel eens een stof ragger overheen.. binnen stonden er 2 x 1persoons bedden naast elkaar, waar ik niet eens mijn voet tussen kon krijgen, dus aan het voeten eind eruit.
Aan andere gasten werd gevraagd geen waterkoker te gebruiken omdat dan de stroom rekening duur werd..
Gelukkig hadden ze onze Senseo niet gezien en de koelkast..
De bier prijzen zijn aan de hoge kant 2.25 voor een iets groter fluitje.. en 2 euro voor een glas cola..
Het eten, 12.50 voor het dag menu.. een soort snitzel met groeten en zure bonen.. is best veel..
Ook een pizza 12.50.. iets te veel vinden wij want elders in een restaurant 9 euro.
Een kopje thee 1.50 maar dan is het wel een half glas heet water..
Er is een bruggetje over de beek waar bijna alle planken van los liggen en bij elke motor overtocht een boel kabaal.
De eigenaresse praat nederlands en praat soms met de gasten, Hij praat alleen frans.. dus lastig communiceren.
Maak zonder toestemming foto;s van allemaal en ineens stonden we ook op internet..
Kortom voor ons de laatste keer op Camping Le moto vlak bij Crest..

Wilde ik even delen met de reizigers..
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

mennuh
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 mei 2014, 22:54
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Eersel

Re: Le camping moto

Bericht door mennuh » 12 jul 2014, 16:54

Wij zijn er afgelopen jaar geweest toen de vorige eigenaren er nog waren maar zo te horen is het er niet beter op geworden

Ik vrees dat dit wel eens het einde zou kunnen worden van wat een hele mooi camping zou kunnen zijn
Het eten is inderdaad duur te noemen
en de drank ja in de kroeg zal het niet zo veel goedkoper zijn

Maar vind het eigenlijk wel slecht dat er gevraagd word om geen elektra te gebruiken van wegen de kosten :shock:

Maar ja de eens zal het er erg gezellig hebben de ander wat minder

Maar bedankt voor de mededeling henk weet ik in iedergeval dat wij er de komende tijd niet terug zullen gaan

summerwing
Berichten: 274
Lid geworden op: 04 okt 2012, 18:12
Type Goldwing: GL1500

Re: Le camping moto

Bericht door summerwing » 12 jul 2014, 18:38

vorig jaar ook geweest voor de vijfde keer in al die jaren dat ik motor rij altijd een zeer nette camping geweest vorig jaar ook nog steeds erg netjes en schoon
het eten was toen ook al 12,50 maar zeker zeer goed te noemen (komt ook door de goede kok )pizza groot te noemen .
planken van de brug maken al jaren geluid haha .omgeving aan te raden

de pipo wagens zij inderdaad erg verouderd en soms zit er ook wel eens een nestje met een soort ekhoorn in de tuinhuisjes vind ik er nog wel oke uit zien niet ruim maar wel ideaal als je zonder tent reist of op door reis bent wel erg prijzig

drinken inderdaad best duur je koop een kaart van 20 euro maar die is zo vol (maar gemak dient de mens dus met een volle portomonee best te doen haha)
vorig jaar was ook goed te merken dat ze de camping te koop hadden staan de gastvrijheid vond ik een stuk minder van de eigenaren (bar personeel was top )

ik denk zelf dat de camping er ook op achter uit zal gaan zeker als bar personeel minder gezellig wordt en de tent om 1 uur dicht gaat bijvoorbeeld maar goed zaL zelf moeten ervaren of het minder is geworden

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: Le camping moto

Bericht door Henkie de ledman » 12 jul 2014, 19:16

klopt, allemaal. ik ben er elk jaar geweest toen met jantje en pieter, maar nu was er geen gezelligheid, houten banken buiten was leuk alleen als je klanten wil houden doe er dan een soort kussen op dat zit prettiger.. Sommige ook ik kregen een houte reet.. van het zitten.
verder de pizza is groot maar dat is overal wel.. Natuurlijk moeten ze het hebben van de drank, maar doe het iets minder duur.. dan drink je meer... koppie thee 150 voor een half glas gaat boven mijn pet.. een volle beurs heb ik altijd wel op vakantie, maar het hoef niet gelijk op..
ijsje 2 euro voor een mini magnum.. vind ik ook wat veel.. terwijl de ijs fabriek bijna om de hoek staat.. dus import is het niet.
Kortom, ik wilde na 10 jaar weer eens terug, maar ben gelijk genezen..
Maar iedereen moet het zelf ervaren.

gr henk
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

summerwing
Berichten: 274
Lid geworden op: 04 okt 2012, 18:12
Type Goldwing: GL1500

Re: Le camping moto

Bericht door summerwing » 13 jul 2014, 22:00

Ja jantje en pieter dat waren twee schatten en deden het met passie ben in die tijd ook geweest het was top

Plaats reactie