kaarten voor de zumo 550

Alle vragen en opmerkingen over navigatie en GPS systemen.
Plaats reactie
summerwing
Berichten: 274
Lid geworden op: 04 okt 2012, 18:12
Type Goldwing: GL1500

kaarten voor de zumo 550

Bericht door summerwing » 13 jul 2013, 09:25

kun je ook via een andere weg aan kaarten komen of moet het altijd via my garmin en betalen .zijn er site's waar je ze ook weg kunt halen net als dat je muziek kunt downloaden ?

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: kaarten voor de zumo 550

Bericht door Cor » 13 jul 2013, 14:40

Volgens mij via open street maps, typ dat even in op de zoek machine van het forum en je vind hier bijna alle info.
En anders deze link http://www.mijnzijde.nl/rw/OpenStreetMa ... natief.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;.
groeten Cor

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: kaarten voor de zumo 550

Bericht door RonalT » 13 jul 2013, 15:29

Ach, en wat is er op tegen om er voor te betalen?
80 euro voor een (toestel) levenslange update service. Kan je elk moment dat je maar wil voor updaten.......

En als je er niet voor wil betalen is inderdaad Open Street Maps een oplossing. Houd er wel rekening mee dat de kaarten lekker actueel zijn, maar de routing af en toe minder goed verloopt dan bij Garmin kaarten.....

In vergelijking met muziek kopen lijkt me dit niet al te duur. Het nadeel is natuurlijk als iedereen alles illegaal gaat ophalen de hele handel stopt....... en dat zou jammer zijn.

Ik ben ook niet de allerbraafste hoor, ik heb ook illegaal gekopieerde of gedownloade muziek. Maar ook heel veel muziek (circa 3000 vinyl singles, 500 LP's en 800 CD's) die ik netjes gekocht heb. De CD's worden nog steeds gekocht.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

summerwing
Berichten: 274
Lid geworden op: 04 okt 2012, 18:12
Type Goldwing: GL1500

Re: kaarten voor de zumo 550

Bericht door summerwing » 13 jul 2013, 18:16

muziek doe ik allemaal met de mp3 converter van youtube ,maar ik vroeg het me af voor de zumo tuurlijk kun je het kopen voor 80 euro maar ik denk dat mijn zumo niet meer een life time mee gaat haha

Plaats reactie