openstreetmaps

Alle vragen en opmerkingen over navigatie en GPS systemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnj
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:53
Locatie: kortrijk

openstreetmaps

Bericht door johnj » 15 feb 2013, 07:11

is er iemand die europa op de pc heeft staan?...........kan wel op die site maar de wachttijden zijn enorm en dan moet je nog selecteren
elk pakket is welkom..........mischien een lijstje op het forum wat iedereen kan downloaden?
Mooi hee............die gele

Gebruikersavatar
johnj
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:53
Locatie: kortrijk

Re: openstreetmaps

Bericht door johnj » 20 feb 2013, 17:05

Ofwel de wachttijd is enorm...........of et werkt bij mij niet meer, de openstreetmaps
maar tis wel opgelost nu...........komplete mapsource en city navigator europe download
naar de kaart geschreven en europa unlocked op de 1800 navi.............kosteloos :D
Mooi hee............die gele

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: openstreetmaps

Bericht door RonalT » 20 feb 2013, 17:48

Maar met een kleine kanttekening....
Houd er rekening mee dat de OpenStreetMaps niet van dezelfde kwaliteit zijn als de commerciële kaarten. De OSM zijn zeer afhankelijk van de Mappers ter plaatse. Zo kan het zijn dat de kaart op de ene plek compleet is met fietspaden, buslijnen en al en op een andere plaats ontbreken gewoonweg binnenwegen in zijn geheel.
Of wegen sluiten niet goed op elkaar aan. Heb hier in de buurt zo iets gehad. Van mij naar Willenstad is ca 10 km, maar volgens de OSM was het veel meer. En ik werd ook over een autoweg gestuurd.
DE reden was dat er een nieuwe rotonde was aangelegd, en een van de wegen niet aansloot op de rotonde....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
johnj
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:53
Locatie: kortrijk

Re: openstreetmaps

Bericht door johnj » 20 feb 2013, 18:37

Openstreetmaps lukte niet..........heb de pc wel 3 uur laten staan en dan is er nog geen selectie in mappen of kaarten
mijn download is city navigator europe........unlocked........daar kan je wel mee spelen.....en schrijven naar sd ( of gps )
Mooi hee............die gele

Plaats reactie