Gisteren en vandaag geprobeerd om de nieuwe kaarten op m'n Zumo 590 te zetten.
Alles gaat goed : Garmin express herkent de Zumo, zegt ook dat er een kaart-update is,
maar na het aanklikken van installeren blijft te downloadteller op 0% staan, terwijl linksboven de mededeling staat:
Resterende tijd 2 minuten, niet loskoppelen.
Wie heeft de oplossing ?
Ik heb het ook nog geprobeerd met m'n nüvi 2595, maar ook dan hetzelfde probleem
Garmin express zet nieuwe kaart niet op toestel
-
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 10:35
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Rotterdam
- RonalT
- Berichten: 13417
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: Garmin express zet nieuwe kaart niet op toestel
En hoe lang heb je gewacht?
De oplossing is waarschijnlijk, het toestel vannacht laten updaten. Dit kan wel eens een hele tijd duren afhankelijk van de drukte op de server.
De oplossing is waarschijnlijk, het toestel vannacht laten updaten. Dit kan wel eens een hele tijd duren afhankelijk van de drukte op de server.
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
-
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 10:35
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Rotterdam
Re: Garmin express zet nieuwe kaart niet op toestel
Oké.
Dan ga ik dat eerst maar eens proberen
Dan ga ik dat eerst maar eens proberen
-
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 10:35
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Rotterdam
Re: Garmin express zet nieuwe kaart niet op toestel
Ik heb inmiddels een avond + een hele nacht de Zumo aan de computer laten hangen, maar
helaas zonder resultaat
helaas zonder resultaat
-
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 10:35
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Rotterdam