Welke keuze?

Alle vragen en opmerkingen over navigatie en GPS systemen.
Gebruikersavatar
goldwingrider
GL 1800 rijder
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door goldwingrider » 05 apr 2006, 23:05

mrproper schreef:
Whitesmoke schreef:Hoe hebben jullie deze gemonteerd :?: . kun je een fotootje laten zien ?

Hoe heb je de aansluiting op de headset gemaakt ?

Ik heb ook juist een 2610 gekocht en zit met de zelfde vragen
alvast bedankt :idea: :mrgreen:

Kijk hier http://www.goldwingrider.nl/fotovoorfor ... opwing.htm maar even. dat zijn de foto's van mijn wing
Nulla Vita Sine Goldwing

mrproper
Berichten: 212
Lid geworden op: 23 mar 2006, 08:04
Locatie: Merksem - Belgie
Contacteer:

Bericht door mrproper » 06 apr 2006, 06:54

Alvast bedankt voor de moeite Goldwingrider
GOLDWING FOR ALWAYS

Gebruikersavatar
Whitesmoke
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 mar 2006, 22:23
Locatie: Vlijmen (NB)

Bericht door Whitesmoke » 06 apr 2006, 20:42

Harstikke bedankt :D . Mooie oplossing. Geen last met bediening van de knoppen (cb, radio) :?:

Wat is je ervaring met die....euhhh...notter geloof ik dat zo'n ding heet :?: :oops:

Gebruikersavatar
goldwingrider
GL 1800 rijder
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door goldwingrider » 06 apr 2006, 21:49

Whitesmoke schreef:Harstikke bedankt :D . Mooie oplossing. Geen last met bediening van de knoppen (cb, radio) :?:

Wat is je ervaring met die....euhhh...notter geloof ik dat zo'n ding heet :?: :oops:

Alles werkt perfect, geen last met de cb en radio er zit een interface tussen speciaal voor de goldwing, zodat het geluid van de garmin over de intercom in de helm komt. Is zelfs regelbaar , dus het volume van de gps is af te stellen op het volume van de intercom, zodat je niet steeeds hoeft bij te regelen.
En zo'n ding heet geen Notter, Notter is het dorpje waar de GPS shop is gevestigd. Ik kan je dit bedrijf erg aanbevelen , hebben veel verstand van zaken en een zeer goede service kijk op www.gps.nl voor hun website en op http://forum.gps.nl voor hun forum en daar kun je alles vinden wat je maar wilt weten.
Nulla Vita Sine Goldwing

Gebruikersavatar
Whitesmoke
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 mar 2006, 22:23
Locatie: Vlijmen (NB)

Bericht door Whitesmoke » 23 apr 2006, 22:53

Onder het motto "het kost wat maar dan heb je ook wat" heb ik een 2720 gekocht :D

Heb alleen wat moeite om gedownloade routes van bijvoorbeeld www.onroute.nl goed over te krijgen. Als ik de route naar mijn gps doorzet krijg ik een melding "de route komt niet overeen met beschikbare kaarten".

Gebruikersavatar
goldwingrider
GL 1800 rijder
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door goldwingrider » 23 apr 2006, 23:20

Whitesmoke schreef:Onder het motto "het kost wat maar dan heb je ook wat" heb ik een 2720 gekocht :D

Heb alleen wat moeite om gedownloade routes van bijvoorbeeld www.onroute.nl goed over te krijgen. Als ik de route naar mijn gps doorzet krijg ik een melding "de route komt niet overeen met beschikbare kaarten".
Dit betekent dat de route met een andere versie van het kaartmateriaal is gemaakt, jij hebt als het goed is nu versie 8, en deze route is met een oudere versie gemaakt.
De oplossing is simpel, de route op de pc met mapsourse, of desnoods in het apparaat herberekenen , dan zul je deze melding niet meer krijgen.
Het is wel zaak dat je de voorkeursinstellingen goed zet, dus als jij bv snelwegen vermijden niet aan hebt staan en de route ging binnendoor, dan zal hij na het herberekenen wel over de snelweg gaan, en dat is niet de bedoeling. ALs je nu in mapsource de route inlaadt en een kopie ervan maakt , dan kun je de kopie herberekenen en meteen zien wat de verschillen zijn , want deze routes worden dan over elkaar heen geprojecteerd., de een geel en de ander paars
Nulla Vita Sine Goldwing

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 19 feb 2007, 14:03

Ik heb nog niets :-) Maar ik ben wel op zoek naar nv een SP III

Plaats reactie