garmin op intercom

Alle vragen en opmerkingen over navigatie en GPS systemen.
Plaats reactie
paulcora

garmin op intercom

Bericht door paulcora » 18 jun 2007, 20:09

Heb zojuist een Garmin Zumo 550 aangeschaft. Prachtig ding!
Heeft iemand een technische beschrijving hoe ik deze kan aansluiten op mijn intercom op de 1500?
Omdat de zumo 550 een bluetooth functie heeft waarmee ik mijn GSM kan gebruiken op de moter, zou het handig zijn wanneer ik kon praten via intercom systeem.

Of heeft iemand een idee voor een betaalbare kant en klare set hiervoor?

groet,
Paul

goldwing25

Re: garmin op intercom

Bericht door goldwing25 » 18 jun 2007, 20:25

paulcora schreef:Heb zojuist een Garmin Zumo 550 aangeschaft. Prachtig ding!
Heeft iemand een technische beschrijving hoe ik deze kan aansluiten op mijn intercom op de 1500?
Omdat de zumo 550 een bluetooth functie heeft waarmee ik mijn GSM kan gebruiken op de moter, zou het handig zijn wanneer ik kon praten via intercom systeem.

Of heeft iemand een idee voor een betaalbare kant en klare set hiervoor?

groet,
Paul
Dan ga je naar www.mototronix.nl of naar www.gps-garmin.nl die heben daar een speciale module's voor kost 99.50 euro en dan kun je alles over je haedset horen gps als praten met je partner en bellen kan dus ook werkt perfect 8)

paulcora

Re: garmin op intercom

Bericht door paulcora » 18 jun 2007, 21:22

goldwing25 schreef:
paulcora schreef:Heb zojuist een Garmin Zumo 550 aangeschaft. Prachtig ding!
Heeft iemand een technische beschrijving hoe ik deze kan aansluiten op mijn intercom op de 1500?
Omdat de zumo 550 een bluetooth functie heeft waarmee ik mijn GSM kan gebruiken op de moter, zou het handig zijn wanneer ik kon praten via intercom systeem.

Of heeft iemand een idee voor een betaalbare kant en klare set hiervoor?

groet,
Paul
Dan ga je naar www.mototronix.nl of naar www.gps-garmin.nl die heben daar een speciale module's voor kost 99.50 euro en dan kun je alles over je haedset horen gps als praten met je partner en bellen kan dus ook werkt perfect 8)
Zal aan mij liggen hoor, maar heb op beide sites gezocht en ik kan alleen een setje vinden om geluid van GPS te horen in mijn headset, maar praten (GSM via GPS gebruiken) heb ik niet kunnen vinden. Kan je me daar nog bij helpen?

goldwing25

Re: garmin op intercom

Bericht door goldwing25 » 18 jun 2007, 22:00

paulcora schreef:
Zal aan mij liggen hoor, maar heb op beide sites gezocht en ik kan alleen een setje vinden om geluid van GPS te horen in mijn headset, maar praten (GSM via GPS gebruiken) heb ik niet kunnen vinden. Kan je me daar nog bij helpen?

Helpen :shock: ja hoor er zijn mensen die alles voorgeschoteld willen krijgen :?
Je hebt helemaal gelijk de module die jij dus bedoeld staan inderdaad niet op hun site's kijk er bestaan ook nog telefoons zodat je kunt bellen.(Niet boos bedoeld hoor)
Ik heb ook zo'n module van hun en werkt dus perfect zoals ik al had getypt
Ik heb geluid van de motor radio en mp3 van de zumo er kan gepraat worden en wij horen de aanwijzingen ook nog van ons mopie (zumo) en natuurlijk bellen wij er ook nog eens mee en dat alles over onze eigen headset (mede door de Module van hun) en die kost dus 99.50 euro

goldyfan

Bericht door goldyfan » 18 jun 2007, 22:15

http://cgi.ebay.nl/PDA-Adapter-3-5mm-fu ... dZViewItem


Wellicht dit een oplossing? :)

Gr Jan.

paulcora

Bericht door paulcora » 18 jun 2007, 22:20

is handig om geluid om je intercom binnen te krijgen, maar niet geschikt om de telefoon functie van de garmin te gebruiken.

dank voor de tip!

olle griese
Berichten: 508
Lid geworden op: 10 jul 2007, 13:58
Locatie: Groningen

Bericht door olle griese » 17 aug 2007, 23:06

Je bent intussen misschien al klaar maar ik heb vandaag de zumo550 binnen gekregen.
De telefoon werkt er op maar ook mijn bluetooth headset van midland ontvangt de spraak van de zumo.
Ik ontvang op de headset dus mijn vrouw :roll: , de telefoon de navigatiedame en MP3 (niet allemaal tegelijk hoor)

gerrit
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 apr 2007, 23:25

Navigatie-GPS

Bericht door gerrit » 21 aug 2007, 18:53

Paul ,
Volgens mij hebben ze bij Notter of De Hobbyist Kabels hiervoor.

Gerrit

Gebruikersavatar
abernardi
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:12
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hoensbroek NLD

BT

Bericht door abernardi » 21 sep 2007, 19:02

Ik heb vandaag eerste maal mijn Zumo 550 gebruikt op GW 1800 nadat ik de kabel met module van Notter heb ontvangen.Geluid van Truus is perfect ,zoals ook de MP3.Maar als ik telefoneer hoor ik mijn deelnemer perfect maar hij hoort me nauwelijks.De potmeter heb ik wat hoog gedraait maar er veranderd niets.Zijn er nog andere instellingen.

Plaats reactie