Zumo 550

Alle vragen en opmerkingen over navigatie en GPS systemen.
Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 mei 2012, 18:57

Re: Zumo 550

Bericht door Hans Vaessen » 03 mar 2015, 20:28

Als je in het JDM rapport naar de details kijkt zie je de dubbele kaarten met rood weergegeven (en dat zijn er een hele hoop).

Maar je hebt inderdaad gelijk: op de SD staat meet van NL dan ik aanvankelijk zag. Jouw advies is het meest eenvoudig uit te voeren.

zijspanman
Berichten: 235
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42
Locatie: Kapelle

Re: Zumo 550

Bericht door zijspanman » 04 mar 2015, 17:44

Als de Sd kaart er uit is gaat die weer er zat dus gewoon teveel info in blijkt nu.
Ik was de Sd kaart vergeten .
Nu eens proberen of die werkt zal de zumo eens meenemen morgen kijken of die de weg weet?

zijspanman
Berichten: 235
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42
Locatie: Kapelle

Re: Zumo 550

Bericht door zijspanman » 06 mar 2015, 09:57

De zumo werkt weer goed alleen het scherm dat ik heb gemonteerd toen de oude stuk was is niet alles het is een chinese kopie maar de weg weet de zumo weer.
Nu weer die de weg nog in de auto dan werkt alles goed eens zien of die dat ook doet als die buiten hangt en niet gaat lekken of zo ik kan de schroefjes niet vast aan draaien dan werkt die niet meer da blijft het scherm activeren.
Wie weet tijd voor een nieuwe eens overleggen hier thuis en de euro"s tellen.
maar voorlopig werkt die weer.

Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 mei 2012, 18:57

Re: Zumo 550

Bericht door Hans Vaessen » 06 mar 2015, 10:34

zijspanman schreef: maar voorlopig werkt die weer.
Da's mooi, want je uitleg wordt er niet duidelijker op ;) :D

zijspanman
Berichten: 235
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42
Locatie: Kapelle

Re: Zumo 550

Bericht door zijspanman » 06 mar 2015, 17:00

Ik heb de tekst niet meer nagekeken en een iPad corrigeert zelf en dan kom je voor rare zinnen te staan soms.

Maar de zumo werkt weer alleen het scherm geeft een probleem het is een Chinese kopie en past niet goed dus klemt het volgens mij en dat geeft vreemde dingen op je touchscreen.
We gaan het proberen of die goed werkt en vooral niet lekt want de schroefjes aan draaien van het zumo huis gaat niet dan gaat de touchscreen aan omdat het te veel klemt.

Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 mei 2012, 18:57

Re: Zumo 550

Bericht door Hans Vaessen » 06 mar 2015, 17:14

zijspanman schreef: Maar de zumo werkt weer alleen het scherm geeft een probleem het is een Chinese kopie en past niet goed dus klemt het volgens mij en dat geeft vreemde dingen op je touchscreen.
.
Google even op youtube op 'screen zumo 550'oid. Kwam laatst een instructievideo over montage van het scherm tegen, mogelijk dat dat helpt...

(en tsja.. die autocorrect.... )

Plaats reactie