nieuwe acc GL 1500 Nooit gebruikt 25 jaar geleden gekocht

Bied hier je Goldwing artikelen te koop aan.
Berichten ouder dan 1 maand worden automatisch verwijderd.
Nieuwe gebruikers kunnen hier niet schrijven.

nieuwe acc GL 1500 Nooit gebruikt 25 jaar geleden gekocht

Berichtdoor towtruck1959 » 31 Dec 2017, 15:24

luitjes

25 jaar geleden in de states gekocht vele acc om de goldwing die ik toen zou kopen compleet aan te kleden.Echter stuitte toen op een Full Dresser en deze acc bleven ongebruikt liggen in de werkplaats in dozen.Nu wat onder het stof heb ik besloten deze te verkopen omdat ik al jaren geen Goldwing meer rijdt.
meer als een nette prijs wil ik voor de acc hebben,omgerekend wat ik in dollars heb betaald plus wat kosten voor transport en dergelijke.
Zijn veel acc bij die je niet meer kan kopen ,heb het internet afgezocht maar een aantal acc zijn niet meer te vinden en dus uniek denk ik.
heb ondermeer volgende delen voor GL 1500 ; kofferbeugels van showchrome 60 euro/kopp en remhandel chroom 30 euro /passenger voetplanken zijkant in chroom set 100 euro/oilfilters 8 euro per stuk/zijkofferlights 6 lamps 60 euro set/J&M Right side pass control prtnr PC-GL15RS/Trunk harness set 20 euro/windshield trim 18 euro
koplampbeschermer met zuignapjes 20 euro/pads voor armleuningen 40 euro set zwart/golden eagle verlicht groot 40 euro/klein 25 euro/diverse amber strip lights/Add-A-pocket Cover Hopnel dark brown en gray 25 euro p/stuk/zeer speciaal voor GL 1500 Diamont Star Headlight Modulator 60 euro/Back Off brake Light signal Module als er iemand te dicht op je zit geeft deze korte flashes zodat diegene extra geattendeerd word 60 euro/kofferhandel klein 18 euro/div kleine chromen delen/schakelaar behuizing met 4 verlichte schakelaars montage op je stuur/
Voor GL 1200 Saddlebag turnsignal conversion kit doe bod/GL 1200 1986 SE I MODEL Air Valve cover /
GL 1500 FADER Knop voor muziek achter en voor gebruikt/J &M Headset snoer/speakers achter clarion gebruikt/standaardverhoger nw chroom en gebruikt /CB Antenna Light 2 x/Teensteunen als je geen highway boards willen hebben/Rechanger Kit K&N filter kit/Cup holder opklapbaar

Special handgemaakt lederen vest met Goldwing erop genaaid maat 50 draag ik ook niet meer
hoor het graag
mvg
robert
towtruck1959

Re: nieuwe acc GL 1500 Nooit gebruikt 25 jaar geleden gekoch

Berichtdoor GoldWingForum » 31 Dec 2017, 17:02

Deze rubriek is speciaal voor leden die hier al langere tijd actief zijn en ook enkele berichten hebben geplaatst. Als je je alleen maar aanmeldt om hier iets te verkopen, verwijzen we je graag naar marktplaats.nl en dergelijke. Uiteraard ben je welkom om je actief te mengen in de diverse forumonderwerpen waarna je berichten kunt plaatsen in "te koop"
GoldWingForum

Terug naar Te koop aangeboden