hondenaanhanger

Technische vragen, tips, trucs, enz.

Re: hondenaanhanger

Berichtdoor Road Warrior » 08 Apr 2015, 17:24

Nog even over de breedte: in Nederland mag de aanhanger inmiddels 2 meter breed zijn maar in de meeste omliggende landen is het nog steeds 1 meter. Ga je dus de grens over dan kan je dus aan de kant gezet worden. Aan de andere kant begrijpen ze er vaak niks van. Ik heb al eens de vraag gehad van een Belgische politieagent: Hoe hard mag je daar nu mee? :lol: :lol: :lol:
Het lijkt moeilijk; maar het is niet makkelijk!
Gebruikers-avatar
Road Warrior

Type Goldwing: GL1200

Re: hondenaanhanger

Berichtdoor beinhart » 09 Apr 2015, 15:01

Road Warrior schreef:Nog even over de breedte: in Nederland mag de aanhanger inmiddels 2 meter breed zijn maar in de meeste omliggende landen is het nog steeds 1 meter. Ga je dus de grens over dan kan je dus aan de kant gezet worden. Aan de andere kant begrijpen ze er vaak niks van. Ik heb al eens de vraag gehad van een Belgische politieagent: Hoe hard mag je daar nu mee? :lol: :lol: :lol:

en die grootste aanhangertjes die bikers best verkoopt zijn bij de spatbordjes over het wieltje net in totaal 103 cm, maar dat gaan ze ter plekke niet opmeten (hoop ik)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig) rommel? ik prefereer het woord accessoires...
Gebruikers-avatar
beinhart
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd

Type Goldwing: GL1500

Vorige

Terug naar Trikes, aanhangers en andere specials