De aanhanger van Stephan

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

De aanhanger van Stephan

Bericht door RonalT » 20 jun 2011, 17:34

Stephan wilde samen met Lenneke in een tent overnachten in Friesland.
Helaas was er iets mis met hun aanhangwagen, dus het feest kon niet doorgaan. :cry: :cry:

Maar niet bij de pakken neerzitten dacht deze stoere Zeeuw en belde met het verre Friesland en hoorde dat er nog een kamer beschikbaar was. :D
Dus na het opladen van de benodigde spullen zijn ze samen op de motor gestapt en richting Friesland gescheurd.

Maar wat is er nu aan de hand met de aanhangwagen, Stephan..... :?

(fotootjes) :roll: :roll:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Stephan
Berichten: 784
Lid geworden op: 17 sep 2006, 09:37
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: De aanhanger van Stephan

Bericht door Stephan » 20 jun 2011, 22:05

Fotootjes zal niet meer lukken,het ligt in de auto en gaat morgenochtend naar Zwijndrecht daar wordt hij gerepareerd(gelast).
Wat was nu het probleem ik zal het proberen uit te leggen, misschien wel handig voor andere mensen met een aanhanger zeker als je er pas een gekocht heb (Squire)
Het is dus een Squire aanhanger of het bij een andere kan gebeuren weet ik niet.
Ik had donderdag avond een lekke band dus nog in de schemer even de band eraf kon die de volgende morgen naar de bandenboer ventiel kapot moest een stalen ventiel in want er gaat 6 bar in zo'n bandje(ja echt 6 bar en das veel)
Vrijdag middag even snel het bandje er weerop niet dus, ik zag dat de as scheef hing mede omdat hij dus op een krikje stond, maar ik vond het wel erg scheef hangen dus kijk onder de aanhanger, is het beugel afgebroken bij de band waarmee hij vast zit aan de bak, ik denk das niet goed, dus kijk ik aan de andere kant ook afgebroken. Dus de bak zat alleen nog vast met twee bouten en dat is niet zo slim om daar mee te gaan rijden(misschien heb ik er al een poos mee gereden). Nu heb ik nog al veel gereden met de aanhanger over allerlei soorten wegen zowel verhard als onverhard dus daar zal wel de oorzaak liggen dat hij een keer een flinke stuiter heeft gemaakt. Dus kijk even regelmatig onder je aanhanger of hij nog wel vast zit overal.
En zeg nou niet dat je altijd je aanhanger moet controleren als je hem gebruikt, je gaat ook niet kijken of alle boutjes, moertjes, asjes, spiegels, plakchroom, bagagerekjes, lampjes enz enz nog vast zitten als je met je goldwing gaat rijden. :D :D :D :D

Stephan 8)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.

http://www.fotolens.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Stephan
Berichten: 784
Lid geworden op: 17 sep 2006, 09:37
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: De aanhanger van Stephan

Bericht door Stephan » 22 jun 2011, 17:46

Zo alles zit weer vast gelast en chassis opnieuw gespoten, rubbers van de torsie as hoefden niet vervangen te worden, bandjes zitten stalen hogedruk ventielen in, zaterdag gaan ik kar weer in elkaar zetten. Is hij weer helemaal in orde voor de vakantie en dan word hij in het najaar opnieuw gespoten in de zelfde kleur als de motor. :D :D :D :D

Stephan 8)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.

http://www.fotolens.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: De aanhanger van Stephan

Bericht door RonalT » 22 jun 2011, 18:18

Eind goed, al goed zullen we maar denken ..... :P
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

polywing
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 jul 2006, 22:23
Locatie: goes

Re: De aanhanger van Stephan

Bericht door polywing » 23 jun 2011, 15:26

handig
Laatst gewijzigd door polywing op 27 jun 2011, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Stephan
Berichten: 784
Lid geworden op: 17 sep 2006, 09:37
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: De aanhanger van Stephan

Bericht door Stephan » 23 jun 2011, 17:57

Inderdaad :wink:

Stephan. 8)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.

http://www.fotolens.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie