Verzekering Unive

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Harley

Verzekering Unive

Bericht door Harley » 13 okt 2010, 13:50

Wie van de Goldwing trike bezitters is er ook verzekert bij Unive , en krijg daar bij ook de colectieve korting door het lidmaatschap van de Goldwing club erbij afgetrokken ?????

IK betaal nu € 462.38 voor mijn Goldwing 1500 Trike zonder Collectieve voorwaarden , en maar € 202.71 voor mijn Goldwing 1500 Solo met colectieve voorwaarden . Hoe kan dit ????

Graag reaktie's hierover van Trike bezitters , of mensen die hier over iets meer kunnen berichten.

Gebruikersavatar
wingmuis
Berichten: 41
Lid geworden op: 04 sep 2008, 18:47
Locatie: somewhere in the Netherlands

Re: Verzekering Unive

Bericht door wingmuis » 05 feb 2011, 15:41

Beste Harley,
Door Unive wordt een trike niet gezien als motor, dit vanwege het autokenteken.
Dus ook al is het een GOLDWING trike, die jokers van Unive snappen dit niet en lezen puur de letter van de wet.
Ofterwijl lang leve het RDW, regels maken is een maar de verdere uitvoering met alle problemen van dien willen ze niet op hun bordje.
Er zijn 2 soorten motorrijders,
degene die al gevallen zijn en zij die gaan vallen.

Gebruikersavatar
lord of the wing
Berichten: 308
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:52
Type Goldwing: GL1500

Re: Verzekering Unive

Bericht door lord of the wing » 05 feb 2011, 16:24

Harley schreef:Wie van de Goldwing trike bezitters is er ook verzekert bij Unive , en krijg daar bij ook de colectieve korting door het lidmaatschap van de Goldwing club erbij afgetrokken ?????

IK betaal nu € 462.38 voor mijn Goldwing 1500 Trike zonder Collectieve voorwaarden , en maar € 202.71 voor mijn Goldwing 1500 Solo met colectieve voorwaarden . Hoe kan dit ????

Graag reaktie's hierover van Trike bezitters , of mensen die hier over iets meer kunnen berichten.
Hoi kerel, betaal ongeveer hetzelde maar hou wel rekening er mee dat je totaalprijs van je trike veel hoger is.
gr de Lord.
BAAI ZE WEE
KGAAI ENNIE WEE

Plaats reactie