is een trike een motor ? deel 2

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Gebruikersavatar
Wingnut
Berichten: 713
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
Type Goldwing: GL1800

Re: is een trike een motor ? deel 2

Bericht door Wingnut » 21 mei 2011, 02:12

Blacky schreef:Goldwing Club? Ook een leuke, heeft niks met Trikes te maken maar ik was jaren lid, vergat een keer contributie over te maken. Geen rappel of zo, gelijk geroyeerd..
En nu rij ik zelf rondjes en lees met plezier het forum af..
Klopt niet (meer). Je hebt de mogelijkheid tot automatische incasso, dus kun je dan niet vergeten om je contributie te betalen. Tevens staat de oproep om de contributie te voldoen, voor leden die geen automatische incasso hebben, altijd in het clubblad. Sinds enkele jaren krijgen degene die de kalender jaar contributie eind januari nog niet voldaan hebben een herinnering begin februari. Helaas zijn er dan nog steeds "GWCH leden" zonder automatiche incasso die dan nog steeds niet betalen en pas wakker worden wanneer ze de Unive collectieve verzekerings korting kwijt raken omdat ze geen lid meer zijn. Ondertussen hebben ze nog wel 2 clubbladen ontvangen zonder dat ze lid waren en enkele maanden de collectieve verzekerings korting. Dus ligt het probleem meer bij deze "leden" dan bij de GWCH.

Deze organisatie van de GWCH zijn vrijwiligers uit de leden van de GWCH en als je aktief lid bent krijg je voor de contributie van € 40 per jaar veel terug zoals gratis deelname bij alle evenementen (weekenden en toerritten) behalve het jaarlijkse internationale treffen met pinksteren en het hotel weekend, een maandelijks clubblad en korting bij veel motorzaken en de Unive verzekering.
Laatst gewijzigd door Wingnut op 22 mei 2011, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Re: is een trike een motor ? deel 2

Bericht door japie de cipier » 21 mei 2011, 16:16

Laten we het hier bij houden, zat om over te zeuren en meer dan genoeg goede dingen om over naar huis te schrijven.

Het wel of niet is een voorbehoud en daar dien je zelf de keuze voor te maken.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Gebruikersavatar
Bugje
Berichten: 172
Lid geworden op: 15 mar 2015, 13:13
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heijen
Contacteer:

Re: is een trike een motor ? deel 2

Bericht door Bugje » 17 jul 2015, 22:25

Deze discusie loopt al een tijdje.

Nu anno 2015, ik heb rijbewijs A en B, en na jaren geen motor meer te hebben kunnen rijden (gezondheid redenen)
Heb ik een mooie Goldwing 1500 Lehman trike gekocht.
Ik heb de vraag bij de GWCN neer gelegd of ik lid mag worden.

Als ik antwoord heb laat ik het hier weten.

Gr Rob.
Heden GL 1800 EML trike ---- GL 1500 trike :)
Lang geleden als peuter op een driewieler begonnen, bevalt nog steeds..

Plaats reactie