kan het niet laten

Technische vragen, tips, trucs, enz.
wingman01

Re: kan het niet laten

Bericht door wingman01 » 29 nov 2010, 09:44

verlengen van de as en het extra gewicht op de dissel niet een heel anders volgende kar.

goeiendag, mijn squire aanhanger is ook verlengt met zo,n 40 cm om een alu kist te kunnen monteren van 40x40x80, , persoonlijk vind ik het spul na de verlenging stabieler op de weg, de aanhanger staat op brede trelleborg bandjes, deze hebben een wat ronder loopvlak dan de platte die je meestal ziet en geven wat meer vering, kogeldruk heb ik meestal rond de 35-40 kilo, (gemeten op een weegschaal)
ik was een keer nieuwsgierig hoe zwaar het hele spul was en ben in Weurt de electronische weegbrug opgereden, 1080 kg!!!!!!!!!!!!! ik, mijn toenmalige vrouw , de Wing +randvolle aanhanger, achterband op 3.2, voorband op 2.6, aanhangr banden op 4.5, geen centje pijn , met 120 naar spanje , ik raad wel aan onderweg met je vingers van je achterband af te blijven, die word aardig warm

peter

Re: kan het niet laten

Bericht door peter » 29 nov 2010, 11:32

1080kg!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat is aardig wat, zal wel een typ foutje wezen denk ik.Je wing weegt 360kg, 2 personen ca 170kg is 530 kg bijelkaar weegt jou aanhanger dan zo'n 500kg :?: Is wel erg veel, Als mijn aanhanger volzit (600ltr) weegt hij maximaal denk ik tegen de 200kg max. Slaapzakken en luchtbedden zijn toch niet zo zwaar :?:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: kan het niet laten

Bericht door RonalT » 29 nov 2010, 16:23

aspie schreef:1080kg!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat is aardig wat, zal wel een typ foutje wezen denk ik.Je wing weegt 360kg, 2 personen ca 170kg is 530 kg bijelkaar weegt jou aanhanger dan zo'n 500kg :?:
Motor 360 kg, aanhanger 200 kg, hijzelf 85 kg, blijft er 1080 - 645 = 435 kg voor zijn vrouw. :lol: :lol:


Maar het is toch al lang bekend dat Nederlanders op vakantie 'verhuizers' zijn. Aardappelen, sjoelbak en oma mee...... :lol:

Wij gingen naar Italië en konden alles menemen in de bij de wing behorende koffers ....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: kan het niet laten

Bericht door Henkie de ledman » 29 nov 2010, 16:38

je vergeet te vertellen dat je dan in een hotel zat zeker.. ik krijg mijn tent,stoelen, tafel kleding, wat eten, luchtbed, slaapzakken, en nog wat atributen nooooooit in mijn koffers....

toedeloe henk
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: kan het niet laten

Bericht door RonalT » 29 nov 2010, 17:03

Henkie de ledman schreef:je vergeet te vertellen dat je dan in een hotel zat zeker..

Normaal gesproken wel, maar deze keer hadden we een leuk ingerichte caravan (9 x 3m) tot onze beschikking.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie