Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Al weer een tijdje geleden, is het project een stille dood gestorven??
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Haha nee zeker geen stille dood aspie, geen nood! Het ontbreekt me nu eenmaal aan tijd, een cruciaal onderdeel in het bouwproces
- Duizender
- Berichten: 319
- Lid geworden op: 08 aug 2010, 20:58
- Type Goldwing: GL1000
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de huidige stand van zaken.
Op http://www.ngwclub.com staan een aantal voorbeelden van hardtails trouwens.
Al eens gezien ??
Bart
Op http://www.ngwclub.com staan een aantal voorbeelden van hardtails trouwens.
Al eens gezien ??
Bart
CarboWing under construction
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Met pijn in het hart meld ik het volgende...
Het gaat niet goed met het project mannen. Ik ben wegens thuis situaties gedwongen mijn project te verkopen teab. dus als iemand het vaandel wil overnemen en deze speciale motor waarvan er echt maar 1 is wilt afbouwen, mail me dan alstublieft.
MvG
Paul
Het gaat niet goed met het project mannen. Ik ben wegens thuis situaties gedwongen mijn project te verkopen teab. dus als iemand het vaandel wil overnemen en deze speciale motor waarvan er echt maar 1 is wilt afbouwen, mail me dan alstublieft.
MvG
Paul
- frank's
- Berichten: 1371
- Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:58
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: zaandam
- Contacteer:
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
dat is kl..... voor je "sterkte".
succes met verkoop.
frank
succes met verkoop.
frank
mijn eerste een cx500c daarna een goldwing 1100 daarna een 4 tal rode verschillende types 1500
daarna een zwarte 1800 2001 en nu een rode 1800 uit 2005
daarna een zwarte 1800 2001 en nu een rode 1800 uit 2005
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Dokter verteld me dat rijden op een motor een nadelig effect kan hebben op de medische ingreep die ze laatst hebben uitgevoerd. En dan helemaal als ik dit plan te doen op een hardtail! Project is dus van de baan
Hierdoor bied ik mijn motor in onderdelen aan de liefhebbers aan! Frame was een GL1000, en alle onderdelen die daarop zaten waren/zijn GL1100. Mocht u nog iets zoeken of nodig hebben, hoor ik graag van u.
Had hem graag afgemaakt en bereden...
Hierdoor bied ik mijn motor in onderdelen aan de liefhebbers aan! Frame was een GL1000, en alle onderdelen die daarop zaten waren/zijn GL1100. Mocht u nog iets zoeken of nodig hebben, hoor ik graag van u.
Had hem graag afgemaakt en bereden...
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Goed kl*te man, zat al een tijdje te wachten op het vervolg. Wens je in iedergeval sterkte met de gezondheid en succes met de verkoop.
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Bedankt Peter,
Ik hoop echter wel dat er zich iemand binnenkort meld voor deze motor of enkel voor wat onderdelen. Hij staat me een beetje in de weg eerlijk gezegd.
Ik hoop echter wel dat er zich iemand binnenkort meld voor deze motor of enkel voor wat onderdelen. Hij staat me een beetje in de weg eerlijk gezegd.
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Tja heb al 2,5 goldwing staan nog een cb750 en 2 auto's, de vrouw vindt het genoeg
- cooper
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Stabroek (Belgie)
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Andere vrouw kiezen geen optie Peter? hahaha
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
- director
- Berichten: 3913
- Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Volkel
- Contacteer:
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
zet 'm even bij "te koop" dan valt het in ieder geval op.PB76 schreef:Bedankt Peter,
Ik hoop echter wel dat er zich iemand binnenkort meld voor deze motor of enkel voor wat onderdelen. Hij staat me een beetje in de weg eerlijk gezegd.
succes met de verkoop, hier vind je vast en zeker wel iemand voor.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
Daar staat hij tussen, tenminste als in GL onderdelen dan toch maar alles in 1x mag natuurlijk ook
Re: Er wordt een hardtail gemaakt uit een GL1000
De voorvork is verkocht en het frame onder voorbehoud. De "nieuwe" eigenaar was erg enthousiast over het project en ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen.