Hallo
Een vraagje heeft er iemand ervaring met een campmaster cm 5 van schuring motor.
Daar ik er een wil kopen .
M.v.g ger
vouw wagen
hallo
wij hebben de campmaster een keer mogen proberen [1week]
niet echt groot maar om rond te trekken een prima tent, we hadden wel een van de eerste modellen misschien is hij wel verandert qua grote.
makkelijk op te zetten en je slaapt van de grond waardoor de kou niet in je rug trekt als je in het bergengebied rondtrekt.
er was ook genoeg ruimte om je spullen in weg te bergen.
maar wij prevereerde toch een grote tent [ maar ja wij blijven ook 2 a 3 weken op dezelfde plaats].
als je veel van camping naar camping gaat is hij in mijn optiek gezien perfect.
hoop dat je hier wat aan hebt en hoop dat er meerder reacties komen zodat je een goed vergelijk kunt maken.
frank
wij hebben de campmaster een keer mogen proberen [1week]
niet echt groot maar om rond te trekken een prima tent, we hadden wel een van de eerste modellen misschien is hij wel verandert qua grote.
makkelijk op te zetten en je slaapt van de grond waardoor de kou niet in je rug trekt als je in het bergengebied rondtrekt.
er was ook genoeg ruimte om je spullen in weg te bergen.
maar wij prevereerde toch een grote tent [ maar ja wij blijven ook 2 a 3 weken op dezelfde plaats].
als je veel van camping naar camping gaat is hij in mijn optiek gezien perfect.
hoop dat je hier wat aan hebt en hoop dat er meerder reacties komen zodat je een goed vergelijk kunt maken.
frank
Heb een CM2... vraag maar raak
Achter de Wing gedraagt de kar zich voortreffelijk. Oneffenheden in de weg worden heel goed opgevangen, ook bij hogere snelheden. Het opzetten van de vouwwagen is vrij vlug gedaan. En uiteraard heb je (zoals dat bij een vouwwagen de bedoeling is) geen last van optrekkende kou.
De CM-2 (kleinste in de serie) is te klein om er met 2 personen (2x 5-standen campingstoel + tafel) in te zitten. De CM-5 geeft die mogelijkheid wel.
Qua belading kan de vouwwagen wel wat hebben. Zorg bij "extreem" zware belading of extra laadruimte (disselbak bijvoorbeeld) voor versteviging van het achterste gedeelte van de bodem. Schuring heeft daar een oplossing voor.
Achter de Wing gedraagt de kar zich voortreffelijk. Oneffenheden in de weg worden heel goed opgevangen, ook bij hogere snelheden. Het opzetten van de vouwwagen is vrij vlug gedaan. En uiteraard heb je (zoals dat bij een vouwwagen de bedoeling is) geen last van optrekkende kou.
De CM-2 (kleinste in de serie) is te klein om er met 2 personen (2x 5-standen campingstoel + tafel) in te zitten. De CM-5 geeft die mogelijkheid wel.
Qua belading kan de vouwwagen wel wat hebben. Zorg bij "extreem" zware belading of extra laadruimte (disselbak bijvoorbeeld) voor versteviging van het achterste gedeelte van de bodem. Schuring heeft daar een oplossing voor.
Laatst gewijzigd door Gouden-Vleugel op 02 apr 2009, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Die van 600 liter is dezelfde of de dogmaster die wij gebruiken.
Dat ding rijdt heel goed achter een gw.
vorig weekend beladen met mijn hond, rij ik op een gewone weg met zeer hobbelige betonplaten.
De eerste auto reed misschien 50, een ander steekt over en ik wil in zijn plaats gaan rijden.
Want er kwam een auto aan.
De bestuurder van de auto kijkt mij aan en rijdt lachend het gat toe.
Leuk, en veilig.
Volgas, toen ik erover was keek ik wat later hoe mijn remorke volgde.
Geen probleem, op de teler stond 160km/u.
Dus neen de remorke wipt noch slingt niet.
Dat ding rijdt heel goed achter een gw.
vorig weekend beladen met mijn hond, rij ik op een gewone weg met zeer hobbelige betonplaten.
De eerste auto reed misschien 50, een ander steekt over en ik wil in zijn plaats gaan rijden.
Want er kwam een auto aan.
De bestuurder van de auto kijkt mij aan en rijdt lachend het gat toe.
Leuk, en veilig.
Volgas, toen ik erover was keek ik wat later hoe mijn remorke volgde.
Geen probleem, op de teler stond 160km/u.
Dus neen de remorke wipt noch slingt niet.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast