op zoek naar een aanhanger voor de goldwing

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
sandor
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 okt 2006, 19:23
Locatie: Kortrijk (B)

op zoek naar een aanhanger voor de goldwing

Bericht door sandor » 21 jul 2008, 17:53

Ik ben er nog steeds niet uit wat te kiezen , een aanhangwagentje voor achter de gw of gaat de gw op de aanhanger met de auto.
Op die zoektocht ben ik dit tegengekomen .www Motolug B.V.- Contact
Heeft er al iemand zo een aanhanger gezien , en of ervaring mee??? :wink: :roll: :wink: :roll:

Gebruikersavatar
frank's
Berichten: 1371
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:58
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zaandam
Contacteer:

Bericht door frank's » 22 jul 2008, 18:47

goedenavond sandor

ik heb welliswaar niet z'n aanhanger maar ben ook op zoek naar mogenljkheden voor volgend jaar, en deze aanhanger lijkt mij een zeer geschikte kandidaat. De wielbasis van een 1500 weet ik nog niet maar ga zo zoeken en qua gewicht moet het net kunnen.
bedankt voor het posten van het internet adres.
frank

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 22 jul 2008, 21:59

Heb dat filmpje just bekeken ,maaaaar daar transporteer ik m,n Bloody Mary(400kg) wel niet mee :wink:
Da,s goed voor een uit de kluiten gewassen bromfiets :idea:

Grts G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

wimpie
Berichten: 461
Lid geworden op: 23 mar 2007, 00:33

Bericht door wimpie » 23 jul 2008, 01:19

Goldwingpoes schreef:Heb dat filmpje just bekeken ,maaaaar daar transporteer ik m,n Bloody Mary(400kg) wel niet mee :wink:
Da,s goed voor een uit de kluiten gewassen bromfiets :idea:

Grts G.W.P.
mijn gedachte ook :?

Wimpie
groet,n uut Drenthe

sandor
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 okt 2006, 19:23
Locatie: Kortrijk (B)

Bericht door sandor » 05 apr 2009, 16:41

nu al een tijdje geleden , maar ik ben dus nog steeds op zoek naar mensen die hun wing af en toe eens op de aanhangwagen zetten , en dat eens willen laten weten (kwestie van ervaring delen)
Ook wat er best is betreft de motortrailer(merk of model); hopelijk kan ik dan ook de aanhanger "dubbel" gebruiken om klusmateriaal en tuinafval en de motor te vervoeren.
Alle hulp is welkom :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
JH.
Berichten: 291
Lid geworden op: 13 okt 2008, 23:07
Locatie: Belgie / Roeselare
Contacteer:

Bericht door JH. » 05 apr 2009, 17:51

Ge rijdt potverdorie met de beste toermotor ter wereld en dan ga je hem op een remorque zetten om op reis te gaan....?

Tja... koop dan een mobilhome en twee scooterkes voor achterop.
!ǝʞoɹq sʇı 'dןǝɥ

sandor
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 okt 2006, 19:23
Locatie: Kortrijk (B)

Bericht door sandor » 05 apr 2009, 20:14

Dat heeft daar niks mee te maken , de bedoeling is verder denken dan je neus lang is.
Ik geef maar een voorbeeld , motortrailer EN remorque voor werken thuis geeft reeds vele voordelen een volgende mogelijkheid is huur eens een vakantie huis in het zuiden dan rij je daar naartoe met als bagage wat je maar wilt.
En als laatste , we worden allemaal op een dag oud(hoop ik ) dan kan je nog altijd de wing meedoen .
Hopelijk heb je wat aan mijn mening.
Ik ben wel akkoord met jou mening en tot op heden rijden wij ook ritten tot 700 km met alle gemak maar wat bied de toekomst :wink:

Gebruikersavatar
JH.
Berichten: 291
Lid geworden op: 13 okt 2008, 23:07
Locatie: Belgie / Roeselare
Contacteer:

Bericht door JH. » 05 apr 2009, 20:15

Ik stel het gewoon soms wat hard voor.
Sorry als ik Te was :wink:
!ǝʞoɹq sʇı 'dןǝɥ

Dawingi
Berichten: 167
Lid geworden op: 05 mei 2007, 21:16
Locatie: PEER (B)

Bericht door Dawingi » 05 apr 2009, 20:42

sandor schreef:nu al een tijdje geleden , maar ik ben dus nog steeds op zoek naar mensen die hun wing af en toe eens op de aanhangwagen zetten , en dat eens willen laten weten (kwestie van ervaring delen)
Ook wat er best is betreft de motortrailer(merk of model); hopelijk kan ik dan ook de aanhanger "dubbel" gebruiken om klusmateriaal en tuinafval en de motor te vervoeren.
Alle hulp is welkom :lol: :lol: :lol:
Wij zijn vorig jaar naar Z-Fr geweest met de wagen + Ahw met de wing erop en een BMW. Dit alles om te zien of zo'n reis beter was betreffende bagage en dergelijke. Nu ik weet ook dat met twee zulke moto's op aanhanger niet hetzelfde is als één moto met de aanhanger.
Maar onze conclusie, zelfs van de twee vrouwen, was : dan toch liever op de moto. Ondanks dat je dan minder bagage kan meenemen.
Maar we hebben het in ieder geval eens geprobeerd. Het was leuk, maar net iets minder leuk als op de motor zelf.

En JH, ik moet eerlijk zeggen dat het eigenlijk toch een raar zicht was om twee toermoto's op een aanhanger te zien staan richting Zuiden !! :)
Let's ride!!

Plaats reactie