i.p.v. een aanhanger

Technische vragen, tips, trucs, enz.
jan de sloper

i.p.v. een aanhanger

Bericht door jan de sloper » 16 jul 2008, 18:04

Zo ben een poosje aan het klussen geweest en dit is het resultaat!!Ik weet nog niet hoe het rijdt maar dat horen jullie nog wel.Moet alleen de stekker in orde maken.Met dank aan mijn buurman die een twinny load over had waar hij niets meer mee deed en de gamma was ook precent.Wat denken jullie zou ik hier mee voor schut rijden??? :oops: of zou het meevallen.
Zo de komende winter ga ik een echte aanhanger caravan bouwen dus hou de web site maar in de gaten
Groeten en wie nog met vacantie gaat ,al het goede gewenst

jan de sloper

Bericht door jan de sloper » 16 jul 2008, 18:23

Was vergeten hoe je een foto moest plaatsen hier dan
Afbeelding

gertjan1970

Bericht door gertjan1970 » 16 jul 2008, 18:25

ok dan ziet er top uit ik was net 1 seconde later met plaatsen hoe is het mogelijk


Gertjan

Karin

Bericht door Karin » 16 jul 2008, 19:35

Ik vind het helemaal niet gek. :lol:

Ben wel benieuwd hoe het rijdt. :?:

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Bericht door japie de cipier » 16 jul 2008, 20:12

voor mijzelf zou ik hem hoger en korter gemaakt hebben.
maar ieder zijn eigen idee.

veel sucses er mee.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Bericht door Pieter Aarts » 16 jul 2008, 20:46

Even foto verkleind...

jan de sloper

Bericht door jan de sloper » 16 jul 2008, 22:14

haa Japie
Hoger ging niet i.v.m openen van de koffers en korter ,hij is maar 42 cm dat is ook niet zo groot er moet toch wat mee [zegt moe!!!] :twisted:

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 17 jul 2008, 00:57

Het voorwiel heb ik toch graag tegen het asfalt(liefst met een beetje druk) :wink: :idea:
Als dat bakkie volgeladen is en 2 personen op de moto en nog wat prullen in de koffers, kun je zo opstijgen als een vliegtuig :lol: :lol:

Grts G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

1500
Berichten: 2410
Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Harderwijk

Bericht door 1500 » 17 jul 2008, 18:26

Ik vind het super, loop al een tijd met een soort gelijk idee, ik heb ook nog een aanhanger, maar is niet altijd de oplossing in mijn geval.
Zelf heb ik een rek wat ipv de trekhaak gemonteerd kan worden, wat ik ook wel wat groter wil maken.
Oke, we zijn geen Pinaferina ontwerpers, maar wat kan ons dat schelen, het gaat er om hoeveel plezier je er aan hebt, dat is het enige dat telt.
Enige puntje is of het mag, ik bedoel kwa gewicht.
Vaag staat mij bij dat je een trekhaak max. met 25 kg kogeldruk mag belasten bij een motor.
Meen dit eens gelezen te hebben in de voertuig regelementen, maar hang me er niet aan op, maar wel even om uit te zoeken, voor een bekeuring hoef je het niet te laten, maar als het om aansprakelijkheid komt met de verzekering, dan word het een ander verhaal.
Mijn rekje komt niet op de kogel van de trekhaak, maar gaat in de plaats van de trekhaak kogel.
Zelf zal zal het me een worst wezen wat een ander er van denkt, ik vind het een pracht oplossing.


Groeten Pierre :wink:
Navigator: Pierre
GL1500A 1989

jan de sloper

Bericht door jan de sloper » 17 jul 2008, 18:49

hai 1500
Over het gewicht daar maak ik me niet druk over ik heb hem gewogen 7 kilo totaal met twinny load En wat gaat er nou in ,de tas die we onderweg gebruiken als we een hotelletje induiken een z.g.n onderweg tas!!!Wat zit daar in ,ik zou het niet weten dat is pakkie an voor de vrouw maar een paar ondergoed en nog wat spullen ik denk zo,n 3 kilo is totaal met de drager 10 kilo nou ik weet wel zeker dat twee fietsen meer wegen.Vanmiddag vlak voor de regen een kleine proefritje gemaakt wel leeg .nou ik moest een keer stoppen en te kijken of hij er nog opzat ,is niet te voelen onder het rijden
Volgende week mijn vriend er achter laten rijden kan hij kijken wat hij doet
Groet

1500
Berichten: 2410
Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Harderwijk

Bericht door 1500 » 18 jul 2008, 18:23

Voor je zelf is het denk ik wel prettig te weten met hoeveel gewicht je nog goed kan rijden, dat is een kwestie van uit proberen.
Als je weet wat je tax is zal dat zeker een prettiger gevoel geven als je hem in het vervolg gaat vol stouwen.

Groeten Pierre :wink:
Navigator: Pierre
GL1500A 1989

jan de sloper

Bericht door jan de sloper » 07 aug 2008, 00:47

[img] zo nou mijn eerste ritje met de hutkoffer gemaakt.Hij deed het perfect alleen ging hij onderweg scheef zitten.Natuurlijk geen sleutel 17 meegenomen om hem vaster te zetten [stom stom stom :oops: ]maar gelukkig bij een benzine pomp konden ze me helpen[dank].
Ik heb er nu een stuk fiets binnenband eerst over de kogel gezet en dan de twinnyload zal wel beter vast zitten.
Ik zet er nog wel een andere foto bij kun je zien dat de grote wel meevalt.[/img]

jan de sloper

Bericht door jan de sloper » 07 aug 2008, 01:00

Afbeelding

berrie
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2008, 20:37
Type Goldwing: GL1200

Bericht door berrie » 19 aug 2008, 11:46

He Jan

Kun je niet beter de w123 pakken,

groetjes uit overijssel,

Gl 1500 en W114

berrie
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2008, 20:37
Type Goldwing: GL1200

Bericht door berrie » 19 aug 2008, 11:48

berrie schreef:He Jan

Kun je niet beter de w123 pakken,

groetjes uit overijssel,

Gl 1500 en W114

Ps

Ziet er wel indrukwekkend uit, en o ja de uitlaten van je 1500 SE
zitten er bij mij nu onder.

groetjes
Berrie

Plaats reactie