Hey ik dacht ik zal deze foto's even posten:
Toen ik haar thuisbracht:
Ik vond het wit niet zo mooi en de binnekant zag er niet uit tevens de verlichting kon ik niet uitstaan:
Dus maar aan de slag:
Het frame in de primer met een aluminium finish:
De box gestript en in de primer:
Eerste laag verf:
Ik ben en blijf een Nederlander ook al woon ik in amerika:
Nieuwe Verlichting:
Tevens erlichting aan de zijkant van de box:
Nog even een koelbox gevonden en gespoten:
Tada ziet er zoveel beter uit achter mijn 1500:
Transformatie van een Cyclemate 2000
- gerbet
- Berichten: 1566
- Lid geworden op: 25 jul 2006, 15:11
- Locatie: Twello
Hallo the dutchmann ik zie dat je kettingetjes aan de trekhaak heb zitten is dat vereplicht bij jullie?
Is dat niet gevaarlijk als de aanhanger toevallig los schiet ga je toch alle kanten op behalve de goede of zie ik dat niet goed . Hier in holland is dat niet verplicht, ikweet niet of het verboden is maar dat weet 'n ander mischien wel.
groeten Gerbet
Is dat niet gevaarlijk als de aanhanger toevallig los schiet ga je toch alle kanten op behalve de goede of zie ik dat niet goed . Hier in holland is dat niet verplicht, ikweet niet of het verboden is maar dat weet 'n ander mischien wel.
groeten Gerbet
- Red Eagle
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 29 aug 2007, 00:37
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Drachten
-
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 09 dec 2007, 22:44
- Locatie: Oost-Vl.be
- Contacteer:
In Belgie is het wel verplicht voor personenvoertuigen en aangezien die op dezelfde lijst als de motoren staan denk ik wel dat die keting(kjes) hier ook verplicht zijn alsook een hulpstuk dat moet voorkomen dat de dissel de grond kan raken bij eventele breuk van de hoofkoppeling , de ketting moet bovendien vastgeklikt worden op een metalen oog dat op het geraamte van de koppeling staat , niet op de koppeling zelf .
Er moet ook een identificatie-plaatje aanwezig zijn van aluminium dat vastgeklonken zit op het raam van de aanhanger of langs de rechterkant op een belangrijk deel van de ahr , daarenboven moet de serie N° ingeslagen worden in de dissel .Dit alles is ook verplicht voor zelfbouw , zelfs als men er niet mee naar de controle moet .
Wat ik me wel afvraag is of een reminrichting op de ahr echt nodig is voor een GW ?
BOB
Er moet ook een identificatie-plaatje aanwezig zijn van aluminium dat vastgeklonken zit op het raam van de aanhanger of langs de rechterkant op een belangrijk deel van de ahr , daarenboven moet de serie N° ingeslagen worden in de dissel .Dit alles is ook verplicht voor zelfbouw , zelfs als men er niet mee naar de controle moet .
Wat ik me wel afvraag is of een reminrichting op de ahr echt nodig is voor een GW ?
BOB