Transformatie van een Cyclemate 2000

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
thedutchman1975

Transformatie van een Cyclemate 2000

Bericht door thedutchman1975 » 04 dec 2007, 00:45

Hey ik dacht ik zal deze foto's even posten:

Toen ik haar thuisbracht:
Afbeelding

Ik vond het wit niet zo mooi en de binnekant zag er niet uit tevens de verlichting kon ik niet uitstaan:
Afbeelding

Dus maar aan de slag:

Het frame in de primer met een aluminium finish:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De box gestript en in de primer:
Afbeelding

Eerste laag verf:
Afbeelding

Ik ben en blijf een Nederlander ook al woon ik in amerika:
Afbeelding

Nieuwe Verlichting:
Afbeelding

Tevens erlichting aan de zijkant van de box:
Afbeelding

Nog even een koelbox gevonden en gespoten:
Afbeelding

Tada ziet er zoveel beter uit achter mijn 1500:
Afbeelding

Gebruikersavatar
gerbet
Berichten: 1566
Lid geworden op: 25 jul 2006, 15:11
Locatie: Twello

Bericht door gerbet » 04 dec 2007, 16:51

:!: Hallo the dutchmann ik zie dat je kettingetjes aan de trekhaak heb zitten is dat vereplicht bij jullie?
Is dat niet gevaarlijk als de aanhanger toevallig los schiet ga je toch alle kanten op behalve de goede of zie ik dat niet goed . Hier in holland is dat niet verplicht, ikweet niet of het verboden is maar dat weet 'n ander mischien wel.
groeten Gerbet

Gebruikersavatar
Red Eagle
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 aug 2007, 00:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Drachten

Bericht door Red Eagle » 05 dec 2007, 17:54

Fijn dat je er blij mee bent en dit met ons wilt delen.
Voor mij iets te "amerikaans"met al die verschillende lampjes, en
inderdaad die kettinkjes lijkt mij niet zo veilig. AF TE RADEN ZELFS !
By the way: leuk om een forumer in het amerikaanse te hebben.
:lol:
Be happy, Be Winged !!

BOB
Berichten: 210
Lid geworden op: 09 dec 2007, 22:44
Locatie: Oost-Vl.be
Contacteer:

Bericht door BOB » 16 dec 2007, 19:47

In Belgie is het wel verplicht voor personenvoertuigen en aangezien die op dezelfde lijst als de motoren staan denk ik wel dat die keting(kjes) hier ook verplicht zijn alsook een hulpstuk dat moet voorkomen dat de dissel de grond kan raken bij eventele breuk van de hoofkoppeling , de ketting moet bovendien vastgeklikt worden op een metalen oog dat op het geraamte van de koppeling staat , niet op de koppeling zelf .
Er moet ook een identificatie-plaatje aanwezig zijn van aluminium dat vastgeklonken zit op het raam van de aanhanger of langs de rechterkant op een belangrijk deel van de ahr , daarenboven moet de serie N° ingeslagen worden in de dissel .Dit alles is ook verplicht voor zelfbouw , zelfs als men er niet mee naar de controle moet .
Wat ik me wel afvraag is of een reminrichting op de ahr echt nodig is voor een GW ?
BOB

Plaats reactie