DVD voor werkzaamheden aan de 1800

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
harryvbr
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:14

DVD voor werkzaamheden aan de 1800

Bericht door harryvbr » 17 jan 2007, 15:04

Op de site http://www.angelridevideos.com heb ik 14 dagen terug de complete DVD set van Fred Harmon aangeschaft. Deze Fred is volgens diverse Goldwingfora een veel geraadpleegd monteur. Van vele onderwerpen heeft hij een DVD set samengesteld. Zeer aan te bevelen. Ik heb de set inmiddels bekeken en zal nu veel eerder bepaalde onderhoudszaken zelf aanpakken.
Hij heeft ook een site waar vele foto's worden getoond van bepaalde reparaties.
(Ik heb GEEN persoonlijk belang bij deze info)
GL1800('10) bloodstone red met Navi en Airbag

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 17 jan 2007, 16:15

yep...interessant, zijn site is opgeslagen in mijn favorieten. Ik heb daar ooit een filmje gevonden waarop ie van de GL1800 de luchtfilter vervangde, jawade...is nogal een klus zeg :? .
Staat er op zijn dvd's ook ergens een uitleg over hoe de balhoofdlagers te vervangen?

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 17 jan 2007, 23:41

Heb mijn luchtfilter voor den 1ste maal vervangen verleden week op + - 4 uurtjes ( 38.000 km )
Dat valt best wel mee met een originele workshop van Honda langs me :wink: :wink:

Groetjes G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 18 jan 2007, 07:59

Goldwingpoes schreef:Heb mijn luchtfilter voor den 1ste maal vervangen verleden week op + - 4 uurtjes ( 38.000 km )
Dat valt best wel mee met een originele workshop van Honda langs me :wink: :wink:

Groetjes G.W.P.
En...was het nodig om em te vervangen of was ie nog niet aan vervanging toe?

Wedden dat het de tweede keer vlotter verloopt, weetewa, ge moogt et eens uittesten op Blue Angel, volgens mij doe je dat de 2de keer sneller dan 4 uren :lol: :lol: :wink:

Gebruikersavatar
harryvbr
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:14

Bericht door harryvbr » 18 jan 2007, 10:14

Ook de vervanging van de balhoofdlagers worden duidelijk gedemonstreerd. Het zijn 18 DVD,s. Dus uren kijkplezier. In de laatste 2 DVD,s komt model 2007 aan de orde. Weliswaar nog niet zo uitgebreid.
GL1800('10) bloodstone red met Navi en Airbag

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 18 jan 2007, 22:15

goldwingboy schreef:
Goldwingpoes schreef:Heb mijn luchtfilter voor den 1ste maal vervangen verleden week op + - 4 uurtjes ( 38.000 km )
Dat valt best wel mee met een originele workshop van Honda langs me :wink: :wink:

Groetjes G.W.P.
En...was het nodig om em te vervangen of was ie nog niet aan vervanging toe?

Wedden dat het de tweede keer vlotter verloopt, weetewa, ge moogt et eens uittesten op Blue Angel, volgens mij doe je dat de 2de keer sneller dan 4 uren :lol: :lol: :wink:

Het was toch wel nodig bij deze km stand :wink: :wink:
Vlotter den tweede keer :( niet te veel vragen van een bruggepensioneerde.. heb tijd (waarom lopen , als ge goe kunt stappen )

Groetjes G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

Plaats reactie