GL1800 voor de oudere rijder

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
harryvbr
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:14

GL1800 voor de oudere rijder

Bericht door harryvbr » 12 jan 2007, 18:24

De oudere Goldwingrijder kan nu kiezen uit een trike of deze nieuwe variant :-)
Afbeelding
Afbeelding
GL1800('10) bloodstone red met Navi en Airbag

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

voor de oudere rijders.

Bericht door japie de cipier » 12 jan 2007, 21:12

beste Harryvbr.

ik had zo,n filmpje als eens gezien, maar dan kwamen de zij wielen alleen op de grond als hij tot stilstand kwam.
ik weet niet meer waar ik dit had gezien, maar dat was zeker een vernuftige uitvinding om een zware machine rechtop te houden.

vr gr japie.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Blauw/Geel

Bericht door Blauw/Geel » 13 jan 2007, 13:32

Knap bedacht :lol: Ik ben 54, maar tegen die tijd dat ik mijn Wing met hulpmiddelen overeind moet houden ga ik er toch echt mee kappen :oops:

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 13 jan 2007, 17:54

Blauw/Geel schreef:Knap bedacht :lol: Ik ben 54, maar tegen die tijd dat ik mijn Wing met hulpmiddelen overeind moet houden ga ik er toch echt mee kappen :oops:
Ik ga er dan nog nie mee kappen , laat m,n gl1800 ombouwen tot een trike.
Vind ik persoonlijk mooier dan deze hierboven :!:

En ik kan op m,n oudere dagje nog lekker genieten van m,n wingske :idea: :lol: :lol:

Groetjes G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 13 jan 2007, 19:02

Van 't zelfde gedacht als goldwingpoes, as ik voel dat de wing mij de baas wordt dan ombouw tot trike, 'k zie 't liefste een EML-ombouw!

billy

Bericht door billy » 13 jan 2007, 21:35

:lol: ok mannen,maar trike rijden en motorijden is volgens mij niet helemaal hetzelfde,ik bedoel kwa bochtjes pakken enzo en aan zo een eml-trikske hangt een neig prijskaartje.Maar nu effe terug naar de foto,ik dacht ook da filmke al eens gezien te hebben en inderdaad de 'zijwieltjes komen pas vanaf een bepaalde snelheid op de grond en gaan bij hogere snelheid weer weg :lol:

Blauw/Geel

Bericht door Blauw/Geel » 14 jan 2007, 13:49

billy schreef::lol:

de 'zijwieltjes komen pas vanaf een bepaalde snelheid op de grond en gaan bij hogere snelheid weer weg :lol:
Gaat met deze constructie niet lukken Afbeelding , die waar jij op doelt zitten een de zijkoffers en komen idd. bij een snelheid van 5 mph/8 kmh naar beneden, hier zit je gewoon de rest van je leven mee opgescheept Afbeelding trike is toch een ander verhaal, mooi om te zien, ondanks dat ik er zelf niet voor zou kiezen, neem nou eenmaal graag een bocht Afbeelding

billy

Bericht door billy » 14 jan 2007, 21:15

Blauw/Geel schreef:
billy schreef::lol:

de 'zijwieltjes komen pas vanaf een bepaalde snelheid op de grond en gaan bij hogere snelheid weer weg :lol:
Gaat met deze constructie niet lukken Afbeelding , die waar jij op doelt zitten een de zijkoffers en komen idd. bij een snelheid van 5 mph/8 kmh naar beneden, hier zit je gewoon de rest van je leven mee opgescheept Afbeelding trike is toch een ander verhaal, mooi om te zien, ondanks dat ik er zelf niet voor zou kiezen, neem nou eenmaal graag een bocht Afbeelding
inderdaad ik heb net de foto nog eens tegoei bekeken,je hebt gelijk,als ik dan zo ver ben dat ik de "zijwieltjes" nodig heb vrees ik dat ik ons wingske te koop zet :cry:

Plaats reactie