Technische vragen, tips, trucs, enz.
-
Ronald
Bericht
door Ronald » 04 jan 2007, 10:04
Diegene die denkt dat de turbulentie op een Ultra groter is dan op een GW, moet zeker s een ritje gaan maken. Maar ik denk dat postuur wel veel uit zal maken
Ik geloof je gelijk als je dat zegt (waarom niet) maar het verbaasd me alleen gezien de opbouw van de stroomlijn. Misschien is dat ook wel het antwoord dat de wind stroom minder word verstoord waardoor het zogenaamde Buffeting niet ontstaat.
Even betreffende de Beenruimte is wel ruim (voor de knieen) bij een HD maar als ik het stuur probeerde te draaien had ik een serieus conflict met mijn benen en het stuur, dit is bij een Wing anders.
Ronald
-
Yabbanoname
Bericht
door Yabbanoname » 04 jan 2007, 10:36
het probleem is denk ik juist de stroomlijn, bij een ultra kan je niet spreken van een stroomlijn, t scherm/beenkappen verplaatst de lucht gewoon zoals een vrachtwagen dat ook doet
-
Badmuts
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 263
- Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:54
Bericht
door Badmuts » 05 jan 2007, 09:34
-
harryvbr
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:14
Bericht
door harryvbr » 05 jan 2007, 22:07
Meest verstandige opmerking vanavond
GL1800('10) bloodstone red met Navi en Airbag
-
Blauw/Geel
Bericht
door Blauw/Geel » 05 jan 2007, 23:21
Yabbanoname schreef:jij snapt wellicht als enige waarom ik op mn verlaagde fatboy, verhoogde floorboards heb ...
Je hebt gelijk, dat wordt niks op een GW, gaat r niet uitzien/ of werken.
Yep
Maar iedereen moet vooral doen wat hij of zij leuk of prettig vind
Anders wordt het een beetje eentonig op de weg toch
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten