Comfort voor passagier

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Yabbanoname

Comfort voor passagier

Bericht door Yabbanoname » 31 dec 2006, 14:59

Net mn Gl1800 de straat op gestuurd met voor t eerst iemand achterop, en wat schetst mn verbazing, ze vindt t maar niks, vol in de wind, niks mee krijgen van t geluid uit de boxen.
Had ik t idee als rijder redelijk verwend te zijn om van een HD FLHTCUI (=Ultra) naar een GL1800 te gaan, mn 1e passasier krijgt direct heimwee naar een Ultra. Wat ik als strak sturen ervaar, ervaart zij als minder comfort (ik heb de casseien in Antwerpen nog maar even achterwege gelaten).

Scherm omhoog, omlaag, t maakt niet heel veel uit (ja voor mij, door de ruit kijken is niet echt super rijden).

Tips ?

Blauw/Geel

Bericht door Blauw/Geel » 31 dec 2006, 16:01

Kijk eens bij "Add On Products "

Wij rijden zelf met:
-Upper Side Fairing Lexan Wind Deflectors - 5 Colors!
-Lower Side Fairing Air Deflectors
Mijn vrouw is 1,67 en ik zelf ben 1.81, en wij hebben hier goede ervaringen mee, dit is de enige accessoire die voor de duo is :lol: .

Mocht dit nog niet genoeg zijn kun je dit ook over wegen:
-Side Windshield Aero-Wings
-Stock OEM Windshield Side Adjustable Winglets .

Ik vind die dingen zelf niet echt mooi om te zien :shock: , maar kan functioneel zijn. :wink:

Suc6

O ja, en als je kilometers wilt vreten ga je toch niet terug naar een HD :?: :wink:
Met een GW, veel rijden en geen smeer onder de nagels onderweg :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja en strak sturen nodigt uit tot steppies en valbeugels langs de straat, ik weet uit ervaring dat mijn duo dit niet altijd weet te waarderen 8)

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 01 jan 2007, 03:04

Hmm, die lelijke stukken plastic als winddeflector ?
niet echt fraai nee.

Overgens is veel kilometers en een Ultra redelijk aan elkaar gewaagd. In elk geval voor een passagier ...

We zoeken verder ...

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 11 mar 2007, 20:35

Afbeelding

vandaag eerste rit met Tulsa Mirror Hand Reflectors EN passagier gedaan. Top! passagier met potje op dr hoofd had totaal geen last meer tot ca 100 a 120 kmh van turbulenties (daarvoor was het een ramp qua turbulentie achter).
Nu viel wel op dat de headset achter in t rechterkanaal storing geeft vanaf 120 kmh, vanaf 140 zo erg dat de stekker eruit moest.

Iemand bekend met storing van dien aard ? Loopt er ergens een hoogfrequent signaal langs de radio/connectie naar headset achter ?

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 11 mar 2007, 21:35

Een stukje plastiek kan toch wonderen doen :wink: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jammer dat ze bij Honda daar niet opgekomen zijn(sugestie)

Groetjes G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

Plaats reactie