Headlight Low

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
abernardi
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:12
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hoensbroek NLD

Headlight Low

Bericht door abernardi » 15 aug 2006, 14:44

Beide dimlichten(Headlight Low) branden niet meer.Zekeringen zijn doorgemeten.Grootlicht brandt wel als ik switch.Kan het zijn als een stuk gaat dat de andere ook niet brandt?Hoe kom ik bij deze lampen.
Ton.
Laatst gewijzigd door abernardi op 16 aug 2006, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Bericht door Gast » 16 aug 2006, 12:31

Aan beide zijden de handschoenenvakjes verwijderen. Dan met je handen de fitting zoeken en eruit halen en verwisselen. Het is niet makkelijk om hierbij te komen.

Gast

Bericht door Gast » 16 aug 2006, 22:49

Ik heb ontdekt dat het dimlicht te bereiken is in de ruimte naast de opbergkasjes.In de ruimte onder of naast het stuur.Als je kijkt zie je de Fitting al zitten.Wel even met zaklamp schijnen.De opbergkastjes moet je alleen verwijderen als je High Beam lamp moet wisselen.Ben alleen benieuwd of ze alle 2 stuk zijn.

Gebruikersavatar
abernardi
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:12
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hoensbroek NLD

Bericht door abernardi » 16 aug 2006, 22:51

Gast hierboven ben ik Ton.
Had me niet ingelogged.

Gebruikersavatar
abernardi
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:12
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hoensbroek NLD

Bericht door abernardi » 17 aug 2006, 16:52

Heb lampen uitgewisseld,waren alle twee stuk.Over het algemeen viel het nog al mee om er bij te komen.Je moet een beetje op gevoel werken met een hand.En een zaklamp bij de hand hebben voor te kijken of alles goed zit.Connector moet er eerst af, dan de rubberen kap en dan de lampklem losmaken. Lamp eruit halen.Kijk uit op de lamp zit nog een connector die moet je eraf halen.Ik had mezelf bezeikt en dacht dat de lamp zo in elkaar zat.Bij de motorzaak keken ze ook eerst een beetje verwonderd en toen zei hij waarschijnlijk kan dit van de H7 lamp af.En jawel.Dus je kan een H7 lamp gebruiken.Heb foto's gemaakt van het gebeuren.Zal ze later op Forum zetten.

Gebruikersavatar
abernardi
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:12
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hoensbroek NLD

Bericht door abernardi » 19 aug 2006, 13:49

Hier de foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie