Model 2011 2000CC

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Model 2011 2000CC

Bericht door Honda GL Castlebiker » 29 jun 2014, 21:39

Zo is dat Peter, respect voor iedereen.

Ook voor degene die er allemaal chrome flutsels op hebben en heel veel extra lampjes die slecht verbonden zijn met allemaal verrotte draadjes waardoor de helft het niet meer doet :mrgreen:. Toch?

peter

Re: Model 2011 2000CC

Bericht door peter » 29 jun 2014, 22:15

Uhh, :? Die wat minder :lol: Maar nog steeds respect. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Model 2011 2000CC

Bericht door Honda GL Castlebiker » 30 jun 2014, 02:55

Haha Peter :mrgreen:

KvH
Berichten: 343
Lid geworden op: 21 mei 2014, 20:04
Type Goldwing: GL1800

Re: Model 2011 2000CC

Bericht door KvH » 02 jul 2014, 23:01

Er zal altijd van elk "speelgoed" steeds meer nieuws op de markt worden gebracht en er zijn altijd mensen die het nieuwste van het nieuwste en het duurste van het duurste willen hebben.
Of het nou om smartphones, televisies, auto's, motoren of koffiezetapparaten gaat...

Voor mezelf was "een Goldwing" vroeger al een jongensdroom. Of het nou een 1100, 1200, 1500 of 1800 was, ik vond (en vind) ze prachtig. Dat ik nu een 1800 kan rijden is voor mij puur mazzel (goeie deal kunnen maken). Omdat ik ABS een eis vind (rij er dagelijks woon-/werkverkeer mee en heb al diverse situaties meegemaakt waarbij ik ternauwernood mezelf kon redden), waren de modellen zonder ABS voor mij niet meer interessant, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet mooi vind.

Toen ik de afgelopen jaren op mijn Deauville reed, zag ik regelmatig motoren langsrijden waarvan ik dacht "Wauw, zo eentje wil ik er ook wel". Dat heb ik nu niet meer ;)

En als ik een ongelimiteerd banksaldo had, zou er vast nog wel een nieuwere, luxere, uitgebreidere Goldwing komen. Maar nu dat niet is, ben ik nog dag in, dag uit dik tevreden met mijn "jongensdroom".
:lol:

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Model 2011 2000CC

Bericht door Honda GL Castlebiker » 03 jul 2014, 08:29

Eigenlijk bij mij ook Koen. Reed 18 jaar geleden ook Goldwing. Toen vrouw en kinderen, en mocht nog wel motor van de vrouw, maar geen Goldwing, want dat vond ze niks. Toen met andere motor heftig ongeluk gehad, en paar jaar geen motor meer. En toen ging het jeuken en zat ik op internet wat te speuren, en zag de 1200 staan, en heb die meteen dezelfde dag ongezien gekocht :-). De vrouw vind het nog steeds niks, maar die gaat toch nooit mee. En uiteindelijk moet ik ermee rijden, niet zij ;-).

Gebruikersavatar
KingEdwin
GL 1800 rijder
Berichten: 257
Lid geworden op: 19 sep 2010, 11:32
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Westmaas
Contacteer:

Re: Model 2011 2000CC

Bericht door KingEdwin » 03 jul 2014, 09:46

Herkenbaar verhaal van Koen.
Mijn Goldwing jongensdroom begon pas echt toen de 1200 uitkwam, dat was m'n droommotor vanaf dat moment.
Dat bleef zo tot de 1800 uitkwam, de 1500 vond ik motorisch wel veel interessanter dan de 1200 maar al dat 'plastic' stond me niet aan.

In 2010 kocht ik dan wel een 1500 (uit 1998) maar dat was meer omdat ik me nog geen 1800 kon veroorloven en toch wel een 6-cilinder wilde rijden.
Nu ik dan sinds vorig jaar een 1800 rijd (ook met ABS, was ook een eis geworden voor me) heb ik ook niet meer als er een mooie (sport)-toermotor voorbijkomt dat ik denk; die zou ik ook wel willen rijden. Dat is (voorlopig) voorbij.

Hooguit als er een nieuwere 1800 (mijne is van 2003) of opvolger is en m'n portemonnee het toelaat (komende jaren dus niet is de verwachting) zal ik dat weer kunnen denken. Voorlopig ben ik geheel in mijn sas met m'n huidige en pas ik deze met kleine stapjes aan aan mijn smaak en wensen.
Gr,
Edwin

Beter spijt hebben van iets dat je wel hebt gedaan dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan.
mijn GW site mijn luchtvaart site


Voorheen: GW1500SE, VF1100S (V65 Sabre), VF750S (V45 Sabre), CBX55FII, CX500.

Plaats reactie