Ruggesteun driver

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
mrproper
Berichten: 212
Lid geworden op: 23 mar 2006, 08:04
Locatie: Merksem - Belgie
Contacteer:

Ruggesteun driver

Bericht door mrproper » 03 mei 2006, 23:03

Ik zou graag wat interesante tips :idea: kunnen gebruiken ivm ruggesteun rijder.
Model dat door het zadel gaat had op het forum er al iets over gelezen maar vindt het niet meer terug.Tips voor bevestiging en aankoop eventueel uit Amerika laten overkomen daar deze veel goedkoper zijn :oops: wie heeft hier ervaring mee :?: :wink:
GOLDWING FOR ALWAYS

H-Goldwing

Bericht door H-Goldwing » 04 mei 2006, 01:10

de ruggesteunen kosten tussen de 125 dollar en de 250 dollar .. het ligt er aan . wat voor merk en wat voor soort model en hoe luxe je de ruggesteun wilt hebben.

Gebruikersavatar
abernardi
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:12
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hoensbroek NLD

Re: Ruggesteun driver

Bericht door abernardi » 05 mei 2006, 10:41

Kijk eens op deze pagina,hier heb ik hem ook gekocht.
Groeten Ton

http://www.cyclemaxohio.com/

mrproper
Berichten: 212
Lid geworden op: 23 mar 2006, 08:04
Locatie: Merksem - Belgie
Contacteer:

Re: Ruggesteun driver

Bericht door mrproper » 05 mei 2006, 17:00

abernardi schreef:Kijk eens op deze pagina,hier heb ik hem ook gekocht.
Groeten Ton

http://www.cyclemaxohio.com/
Wat was de levertermijn en de volledige prijs + shipping ongeveer :?:
Alvast bedankt voor de reactie :wink:
GOLDWING FOR ALWAYS

Gebruikersavatar
Whitesmoke
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 mar 2006, 22:23
Locatie: Vlijmen (NB)

Bericht door Whitesmoke » 06 mei 2006, 10:51

Ik heb een rugsteun van Hopnel. Montage zoals bij een 1500 alleen lopen de beugels vrij hoog. Ik rij niet zo vaak met passagier dus ik weet niet of zij daar dan last van hebben. Ik ben er erg tevreden over en persoonlijk vind ik het mooi passen bij de contouren van het zadel (maar das persoonlijk).

Heb al meerdere mensen gesproken over het insnijden van het zadel. Het doet maar even pijn (zegt mijn tandarts ook altijd :cry: ). Het lubbert verder niet uit en het ziet er netjes uit.

Ik heb overigens mijn rugsteun 2de hands uit Amerika laten komen. Geen centje pijn. Doe dit vaker (heb ook nog een 1000 waarvoor ik veel spullen uit Amerika haal) en ben slechts een keer slecht af geweest. Het artikel zag er slechter uit dan op de foto stond.

Bij aanschaf van nieuwe producten moet je bedacht zijn op een eventuele incasso van de douane (inklaringskosten, btw en nog meer flauwekul). Dan wordt je aankoop in een keer een stuk duurder. Ik informeer altijd in Nederland wat iets kost soms is een item net zo duur of een klein beetje duurder en dan kun je er beter voor kiezen om het Nederland te halen (garantie enzoverder).

Gebruikersavatar
Whitesmoke
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 mar 2006, 22:23
Locatie: Vlijmen (NB)

Bericht door Whitesmoke » 06 mei 2006, 10:53

Sorry, lees Belgie waar Nederland staat......en dat verhaal van de douane werkt wellicht anders dan in Nederland :oops: .

mrproper
Berichten: 212
Lid geworden op: 23 mar 2006, 08:04
Locatie: Merksem - Belgie
Contacteer:

Bericht door mrproper » 26 mei 2006, 21:27

Hallo allemaal :wink:

Iemand van de forumleden had eens een url geplaatst ivm montage van een ruggesteun door het zadel heen maar deze is niet meer te vinden graag had ik deze url nog eens gehad wie kan mij helpen :?:
Alvast bedankt :wink:
GOLDWING FOR ALWAYS

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 26 mei 2006, 21:38


mrproper
Berichten: 212
Lid geworden op: 23 mar 2006, 08:04
Locatie: Merksem - Belgie
Contacteer:

Bericht door mrproper » 27 mei 2006, 09:53

Dit was waar ik op zoek naar was alvast bedankt Goldwingboy want ik ga mij straks zo een ruggesteun kado doen en misschien nog wel wat andere spullen. :wink:
GOLDWING FOR ALWAYS

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 27 mei 2006, 19:29

niets leukers als jezelf af en toe een kado doen :lol: :lol: :wink: !

mrproper
Berichten: 212
Lid geworden op: 23 mar 2006, 08:04
Locatie: Merksem - Belgie
Contacteer:

Bericht door mrproper » 27 mei 2006, 21:15

Voila mijn kado is geplaatst het was toch iets minder simpel dan op de foto's en het filmpje maar all?? het was al die moeite wel waard nog eens bedankt voor de tip Goldwingboy :wink:
GOLDWING FOR ALWAYS

Plaats reactie