Weinig aanbod Goldwings vanaf circa 2009

Technische vragen, tips, trucs, enz.
bomihe
Berichten: 191
Lid geworden op: 23 mar 2006, 20:37
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Torre de Coelheiros, Portugal.

Re: Weinig aanbod Goldwings vanaf circa 2009

Bericht door bomihe » 22 jul 2017, 15:00

Zijn maar een paar overdenkingen RonaldIt. Maar toch moet je dit nooit onderschatten. Wat voor jouw normaal is is voor de ander misschien veel geld.
Member of Goldwing Club Holland 0021
Member of Goldwing Clube Portugal 0202

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Weinig aanbod Goldwings vanaf circa 2009

Bericht door peter n.d. » 22 jul 2017, 17:51

Beste bonnihi , de meeste motordealers in Belgie nemen je motor over en betalen er een eerlijke prijs voor , alles hangt natuurlijk van de staat van het voertuig en kilometers op de tellers .Ook kan je altijd onderhandelen . Zo kan je (soms ) over een komen dat je nog een korting krijgt , een set banden , een onderhoud , of iets anders .Ik weet waar ik over praat : Mijn meeste aangekochte GoldWings waren tweedehands en waren tip top in orde , met onderhoudsboekje . Ook de GoldWing die zij van mij overpakte was in orde en kon dank zij een correcte ingevuld onderhoudsboekje en een prima staat van de te overnemen Goldwing , kreeg ik steeds een mooie overname prijs .Ik had ooit een 1500SE van 1997 met 175000km op de teller , kreeg bijna zoveel weer als wat ik zelf betaald had bij aankoop , de motor was 10jaar maar in zeer goede staat ( trouwens hij heeft bij de verkoper maar een week gestaan en was direct verkocht.Alles hangt af van de algemene staat ( proper , geen krassen ,geen ontbrekende onderdelen , eventuele uitgerust met extra toeters of bellen ( cd speler , chroomstukken , verlichting ) roest op de uitlaten ). Vergeet niet dat een eerste indruk van je motor voor de verkoper de prijs die hij er voor wil geven mee bepaald . :mrgreen: Groeten Bob ,Christine , Peter n.d. :wink:

Plaats reactie