beschermplaat onderkant motor

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Cor en Lenie

Bericht door Cor en Lenie » 21 apr 2006, 21:42

goldwingboy schreef:
Cor en Lenie schreef:
En nu de foto nog h? Goldwingboy??
Hoezo??? je hebt de foto van de plaat toch doorgestuurd gekregen per mail of is deze niet toegekomen?

Sorry Goldwingboy, misverstandje, ja zeker hebben we de foto's gekregen en ze zijn ook heel duidelijk. Maar in jouw eerste posting staat dus, dat je een foto zou maken als het geheel gemonteerd zou zijn..... vandaar de vraag:.....en nu nog de foto........?? O.K.?

groetjes van Cor & Lenie

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 21 apr 2006, 21:52

aaaaahhhhhh.... OK... ik zal zien als ik dit weekend even tijd vind om de hefbrug op te rijden om een kiekje te nemen van zijnen onderbuik :lol: :wink: ma ik beloof niks h? want morgen is het toeren geblazen en zondag is het Formule 1 (voor diegenen die het nog niet weten, ik ben een fervente F1-aanhanger en dat is het enigste wat me van de motor kan houden 8) )

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 23 apr 2006, 11:18

Cor: ik ben even snel op mijn buik gaan liggen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Over de koeling hoef je je geen zorgen te maken, toen ik gistern na mijn toerrit huiswaarts reed moest ik eensklaps opzij gaan staan van de bereden politie omdat er een collone vrachtwagens afkwam (was een vrachwagentoertocht ten voordele van gehandicapten) en we hebben daar ruim een kwartier aan de kant gestaan met draaiende motor (wist ik veel dat er zo'n kleine 100 vrachtwagens aan deelnamen) en behalve dat de ventilatoren af en toe aansloegen (wat vroeger ook gebeurde) bleef de temperatuurmeternaald mooi net onder het middenste streepje staan.

Cor en Lenie

Bellypan

Bericht door Cor en Lenie » 23 apr 2006, 15:59

Complimenten Goldwingboy, de foto is heel goed gelukt... :wink:
En de bellypan zit er ook heel keurig netjes onder gemonteerd.

Bedankt voor de moeite.

groeten van Cor & Lenie

Fighting

Bericht door Fighting » 24 apr 2006, 23:41

goldwingboy schreef:Ik heb toch al ??nmaal veel geluk gehad toen ik een verhoogde stoeprand afreed, behalve een bluts in mijn oliefilter had ik geen verdere schade, maar voor hetzelfde geld was het waterreservoir geraakt geweest. Ook bij het tankstation waar ik steeds ga tanken moet ik uiterst voorzichtig de verhoogde rand oprijden of ik bonk ertegen, 'k ga me dus een stuk beter voelen met zo'n beschermplaat aan de onderkant :)

Ik heb ook al wings gezien die een losse beschermplaat over het koeltankje hebben gemaakt.


zie http://www.angelfire.com/ok4/wingman26/shield.html


Deze kan nl heel gemakkelijk doorschuren / slijten.
Ook dit heb ik op foto's gezien en daar wordt je niet vrolijk van.

Fighting

Plaats reactie