Helibars

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
peter

Helibars

Bericht door peter » 03 nov 2016, 11:36

Heeft er iemand ervaringen met de Helibars :?: Dit is een ander stuur voor de gl1800 met diverse verstel mogelijkheden

Afbeelding

peter

Re: Helibars

Bericht door peter » 06 nov 2016, 13:23

Helemaal niemand? Ik zou toch graag in contact komen met iemand die ze heeft.

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2057
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Helibars

Bericht door cooper » 06 nov 2016, 16:16

HeliCOPTERS en DISCObars ken ik maar van helibars heb ik nog nooit gehoord, sorry . :-)
Misschien eens googlen op discocopters ! :lol:
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Helibars

Bericht door pieter » 06 nov 2016, 17:41

cooper schreef:HeliCOPTERS en DISCObars ken ik maar van helibars heb ik nog nooit gehoord, sorry . :-)
Misschien eens googlen op discocopters ! :lol:

youtu.be/XkzaeEN9psw

:roll: Je kan misschien beter eerst googelen en dan reageren Patrick ? :lol:


youtu.be/OYrKznB0VQg

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2057
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Helibars

Bericht door cooper » 06 nov 2016, 18:42

pieter schreef:
:roll: Je kan misschien beter eerst googelen en dan reageren Patrick ? :lol:

OYrKznB0VQg

Groet Pieter.
:shock: :shock: Kan best aangenaam rijden maar het oog wil ook wat, is meer bout en scharnierpunt dan stuur ! :? :?
Voor mij hoeft het alvast niet.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

peter

Re: Helibars

Bericht door peter » 06 nov 2016, 21:37

Door mijn lange benen en mijn korte armpjes zit ik voor de afstand tot het stuur tever naar achteren. Het stuur dichterbij zou dus een uitkomst zijn. Tevens schijnt het de trillingen van het stuur weg te nemen.

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Helibars

Bericht door pieter » 06 nov 2016, 22:12

Dat het originele stuur mooier is daar heb je helemaal gelijk in Patrick, maar van de andere kant is het natuurlijk wel een oplossing om een betere zit te krijgen.
Ik heb op mijn wing een Mustang zadel gezet omdat mijn vrouw niet fijn achterop zat ( dat is een van de manco's van de 1800 ) ze kwam als het ware te ver achterover te zitten en dat gaf een hoop problemen.
Enfin dat is nu opgelost ( voor haar althans ) want nu heb ik zelf in principe een klein probleem, omdat het zadel ook voor mij een langere zit heeft zit ik nu bijna met gestrekte armen achter het stuur en dat is wel eens lastig, vooral op de langere ritten.
Ook ik heb hier al eens over nagedacht, en ook over de optie om "risers" te plaatsen, en heb ik geprobeerd ( ook via de vakhandel ) achter referenties te komen om het e.e.a. eens te kunnen vergelijken, maar helaas heeft dat niets opgeleverd.
Dus mocht er iemand met een van deze twee oplossingen bekend zijn dan hoor ik dat net zoals Peter graag.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

peter

Re: Helibars

Bericht door peter » 07 nov 2016, 08:46

Ik heb de importeur eens gevraagd of er al wat was verkocht in Nederland en zijn antwoord was dat hij in Europa nog geen set heeft verkocht. Als eerste besteller/koper kon er ook geen korting vanaf dus nu maar eens proberen in de states.

Afwachten nu ................

Plaats reactie