Er zit inderdaad geen ventilatierooster in mijn ruit. Dat moet er wel komen. Nu zag ik bij de dealer ook 2 twee exemplaren staan die dat wel hadden.KingEdwin schreef:Vergeet vooral geen luchtrooster in je ruit te (laten) maken, heb ik paar weken geleden gedaan en scheelt al een slok op een borrel.
Vragen:
- is dat ventilatierooster standaard of pas vanaf een bepaald bouwjaar?
- zijn de ruiten t/m MY11 identiek? Ik vraag dit omdat ik op Youtube zag dat er ruiten van GL1800's zijn die op 5 punten zijn bevestigd maar ook slechts op 3 punten.
Hierbij nog een foto. Er komen wel betere als ik hem thuis heb staan
Het enige dat nog moet gebeuren:
- die afschuwelijk lelijke eindstukken van de uitlaat vervangen door de originele
- die afschuwelijk lelijke goudkleurige strips met opschrift op de kleppendeksels vervangen door de originele.
- het verchroomde rempedaal vervangen door het originele.
- dan bungelen er bij het linker handvat nog twee gele (!) contrastekkers om verwarmbare handschoenen aan te sluiten. Gaan er cpl. met het hele 'systeem' dus ook af. (de handschoenen houd ik maar als reserve want die blijken perfect te passen)
- de steun/houder voor de GPS overzetten.
- een 12V aansluiting voor de GPS ergens in de buurt van het linker kuipvakje aanbrengen.
Gelukkig zitten alle originele onderdelen er nog bij.
Rob