NL achterop? of B

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing

Berichtdoor dutchmick » 02 Apr 2006, 16:51

In NL ook niet.......blauwe plaat !! :D
dutchmick

Berichtdoor Goldwingpoes » 02 Apr 2006, 22:30

Zorg maar voor een NL of een B als ge Italie binnen rijdt :!: :!:
Of ge zou wel eens terug moeten keren ( Caribinieri niet min)
:roll: :roll: :shock: :shock:

Zoals Oostenrijk waar ge een verband doos moet bijhebben of ge kunt ook retoertje maken :!: :!: :!:

Groetjes G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !
Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd

Type Goldwing: GL1800

Re: NL achterop? of B

Berichtdoor tommy-b » 10 Aug 2017, 12:49

Is dat nodig dan, in Italie?
tommy-b

Type Goldwing: GL1100

Re: NL achterop? of B

Berichtdoor Blackwing116 » 11 Aug 2017, 22:33

Ik ben hier niet mee eens. Ik ben net terug uit Noord Italie waar ik een volle week ben geweest.
In oostenrijk heb ik een bon gekregen omdat de sticker van de autobaan niet zichtbaar genoeg was ( ik had deze op de remcover geplakt ipv de ruit) daar ben ik helemaal gecontroleerd, zelfs de verbaddoos wilde men zien met de inhoud.

In Italie ben ik aangehouden voor controle en is ook alles nagekeken. Daar heb ik een bon gekregen omdat een lampje defect was aan de achterkant. Ik spreek redelijk Italiaans, en kan dan ook makkelijker met hen communiceren. We hebben het ook even over de kentekenplaat gehad, met name toen men met de controle zag dat ik een camera aan de voorzijde en achterzijde heb. Toen men vroeg of ik de beelden opnam en waarom heb ik uitgelegd dat dit voor verkeersveiligheid is ivm een eventueel ongeval. Deze camera's zitten onder de topkoffer en onder de koplamp gemonteerd. Deze zijn zo klein dat deze niet of nauwelijks opvallen.

Maar even terug naar de kentekenplaat, men gaf aan dat er een print op moet van het land waar je weg komt volgens de laatste normen. Heb je een motor of auto ouder dan 20 jaar dan hoeft dit niet maar dan moet er wel een sticker op van het land waar je weg komt.
Het is een Wing, zwart met 2 antennes. :D
Www.goldwing.world
Blackwing116

Type Goldwing: GL1800

Terug naar Algemeen