wie weet een aardige GL1800 verzekering in Belgie ?

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Plaats reactie
Yabbanoname

wie weet een aardige GL1800 verzekering in Belgie ?

Bericht door Yabbanoname » 25 dec 2006, 13:17

Al enige tijd verwonder ik me over de hoogte van premies in Belgie mbt de "Allrisk" cq Omnium verzekering. t blijkt vaak niet meer dan een BA(=NL WA) met brand en diefstal.
Bij mn Harleys genoot ik t voordeel van het lage standaard vermogen , maar bij de offerte op mn GL1800 trok ik mn wenkbrouwen wel erg hoog op toen deze ingedeeld werd in de sportfietsen klasse (puur op kW ingedeeld dus).

Anyway, wie heeft er een advies mbt aantrekkelijke polis voor een GL1800, liefst echt Omnium en ook nog beetje betaalbaar ?

(ter info, mn Harleys waren in NL per stuk voor ca 11 euri per maand WA+brand en diefstal verzekerd (noemen ze in Belgie Omnium dacht ik voor motoren), dezelfde in Belgie nu BA(=WA) voor ruim 20 euri per maand. Geen schokkende bedragen, maar de dekking is ook 0.0)
Laatst gewijzigd door Yabbanoname op 25 dec 2006, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 25 dec 2006, 13:54

In het Goldwing magazine van deze maand staat een annoce in van """""N.V. Vander Haegen & C° """"""

Volledige omniumvoor nieuwe Goldwing € 1342,28 :!: :!: (incl.lasten en kosten)
Premie op basis van iemand van 40 jaar, zonder schade gevallen ged. laatste 2 jaar .

Best kope die ik ken :wink: :wink: :wink:


Groetjes G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

Plaats reactie