Een leerzame middag.

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Plaats reactie
Gebruikersavatar
summermade
Berichten: 206
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:27
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Elim

Een leerzame middag.

Bericht door summermade » 17 dec 2006, 13:49

Barry,

Het was een leerzame middag met een zeer duidelijke uitleg 8) . Heb er weer een en ander opgestoken, je blijft altijd leren.

Ook de rest van het team bedankt voor de gastvrijheid !!

En barry is de eerste die een diagnose stelt van mijn motorblok ( je weet nog wel : trillen in de eerste en tweede versnelling zo erg dat het frame mee resoneerd ) het zijn de dempers in de primaire as ! Kijk daar gaan we mee verder ( sleutelen dan he ).

Dus van mijn kant een geslaagde middag. :D


Gr.


jan

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

bedankt

Bericht door japie de cipier » 18 dec 2006, 11:09

Beste Barry, Lydia, en de rest van de Crew.

hartelijke dank voor de gezellige dag.
de koffie was toppie en de oliebollen super, en de uitleg was grandioos.
het was een leerzame dag en ondanks het tegenvallende aantal mensen was het bere gezellig, en zeker weer voor herhaling vatbaar.

ik ben weer een stuk wijzer geworden, ook mede dankzij je nieuwste aanwinst, de vrouwelijke monteuze die het net als jij heel leuk weet te brengen, al goed verstand van zaken heb, en er zeker beter uitziet, als jij in je nette pak met gekamde haren en gepoetste schoenen er ooit uit zal zien. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

en ook nog bedankt voor je presentje, ik vond het leuk.

bedankt.
vriendelijke groet Japio
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Barry

Bericht door Barry » 12 jan 2007, 15:45

Hallo beste wingers(sters),

De bedoeling is dat we in Maart/April wederom een gezellige dag gaan organiseren en nu met o.a. de startmotor, diverse electronica en wat er allemaal mogelijk is wat betrefd het aansluiten van cb, intercom, telefoon enz. enz.

Wij zullen hiervoor een collega (electronica) vragen die alles kan vertellen betreffende aansluit mogelijkheden op je wing.

Ik zelf ben een sleutelaar dus dat gaat niets worden.

Wij zullen jullie weer op tijd op de hoogte brengen van deze sleutel/info dag en zullen weer eens verzinnen hoe we jullie nu weer kunnen verrassen.

Ook kan op deze dag je carburateurs van de 4 cilinder gratis gecontroleerd en afgesteld (Synchroon) worden.

Vriendelijke Wing groet

Newfield team.

Plaats reactie