winter

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Gebruikersavatar
opahonda
Berichten: 96
Lid geworden op: 23 mar 2006, 09:33
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door opahonda » 27 nov 2006, 08:08

dutchmick schreef:
goldwingboy schreef:
Tijger schreef:Iemand een tip als je een garage zonder elektriciteit hebt? Zijn er druppelaars die ook weer een soort accu hebben?
1.Eh....bij de buur aftakken :lol: :wink: !
2.Accu demonteren en mee naar de slaapkamer nemen en em daar lekker verwennen :P !
en zo blijft hij lekker warm ook !! Wel net zo goed voor een accu.

Ik heb me wel eens laten vertellen dat je een accu nooit op een betonnen vloer mag laten staan. Weet iemand of dit waar is en waarom?
Ik heb het vermoeden waarom het niet mag en wel dan moet je zo diep bukken om hem weer te pakken!!!! :wink:
Kijk goed uit en ook naar anderen
Afbeelding

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 27 nov 2006, 09:24

Haal je accu eruit, hang die thuis aan de druppellader en hang aan je motor een powerstation zodat je alarm onder spanning blijft. Ikzelf heb al enkele jaren zo'n starthulp, hoeft helemaal geen dure te zijn, de mijne kwam van bij Vancranenbroeck maar je vindt ze tegenwoordig wel eenbeetje overal. Ik heb ook al menig automobilist geholpen die wel eens startproblemen had, dat ding steekt immers steeds in de koffer van mijn auto.

Afbeelding

Gouden-Vleugel

Bericht door Gouden-Vleugel » 27 nov 2006, 10:57

Goeie tip Goldwingboy. Heb zelf iets vergelijkbaars van Halfords. Geeft prik, lucht en licht.

http://www.halfords.nl/NL/catalog/zoekr ... compressor

Tijger
Berichten: 216
Lid geworden op: 13 aug 2006, 21:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Tijger » 27 nov 2006, 19:11

Goldwingboy, dit was de gouden tip waarop ik zat te wachten. Hartstikke bedankt. Gaan we doen. Leve het forum!!!
Zet je wing op een klok
www.clock4u.eu

Plaats reactie