Hoi allemaal
Ik ben nieuw op dit forum en dacht info te kunnen vinden over de Canadian version van de gl 1500
Waar kan ik dat vinden
Canadian version
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 06 jul 2017, 16:56
- Type Goldwing: GL1500
- RonalT
- Berichten: 13425
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: Canadian version
Het is maar net wat je wilt weten?
Er rijden in Nederland allerlei import motoren rond.
En info over de 1500 vind je HIER
Er rijden in Nederland allerlei import motoren rond.
En info over de 1500 vind je HIER
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 06 jul 2017, 16:56
- Type Goldwing: GL1500
Re: Canadian version
Hoi RonalT
Wat ik zou willen weten is het verschil met de SE
Is zo'n Canadian version er een die vanaf fabriek met een mijlenteller werd geleverd of zijn er ook met een kilometerteller
Alvast bedankt voor je antwoord
Telegrtz Marinus
Wat ik zou willen weten is het verschil met de SE
Is zo'n Canadian version er een die vanaf fabriek met een mijlenteller werd geleverd of zijn er ook met een kilometerteller
Alvast bedankt voor je antwoord
Telegrtz Marinus
- Devoraz
- Berichten: 2524
- Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Swifterbant, Flevoland
Re: Canadian version
Belangrijke verschillen tussen een Canadian en een US import.
- Snelheidsmeter is bij een Canadese wing in Kilometers/uur, waarbij de Mijlen/uur er in het klein erbij staan.
- Koplampen en alle andere belangrijke verlichting staan, bij het starten van de motor, altijd aan omdat dat in Canada verplicht is.
Verder zit er niet zo'n groot verschil in, volgens mij.
- Snelheidsmeter is bij een Canadese wing in Kilometers/uur, waarbij de Mijlen/uur er in het klein erbij staan.
- Koplampen en alle andere belangrijke verlichting staan, bij het starten van de motor, altijd aan omdat dat in Canada verplicht is.
Verder zit er niet zo'n groot verschil in, volgens mij.
Groeten,
Pjotr
Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away
Pjotr
Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away
- cooper
- Berichten: 2072
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Stabroek (Belgie)
Re: Canadian version
Hebben ook nog de typisch chroom rail rond de zijkoffers en topkoffer.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Re: Canadian version
Dat klopt Cooper, maar dat was alleen bij de SE en daar was overigens de onderkant ook van verchroomd.cooper schreef:Hebben ook nog de typisch chroom rail rond de zijkoffers en topkoffer.
Hierbij een paar plaatjes van mijn zeer geliefde Canadees in 1995 en het verhaal erachter. viewtopic.php?f=2&t=12445
Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten