sneller dan verwacht

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
peter

Re: sneller dan verwacht

Bericht door peter » 10 jul 2017, 17:24

Op fb zag ik een berichtje staan en ik begrijp dat je een andere goldwing hebt. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst en laten we hopen dat deze de eerst volgende jaren van jou blijft.
Dus..... Geen drank, drugs en rock en roll want dan staat hij zo weer te koop :lol:

Veel plezier ermee en nu rap een foto posten :D

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2316
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: sneller dan verwacht

Bericht door Rongoos » 11 jul 2017, 17:28

Haha ja Peet, ik zal even een fotootje plaatsen.
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: sneller dan verwacht

Bericht door G.winger » 15 jul 2017, 21:26

peter schreef:Er staan er zat te koop op de bekende sites dus keuze genoeg. Ik zou zeggen kijk wat je budget is en neem er eentje met noet alteveel accesoires want dan moet je weer poetsen. Een mooie hoeft het niet te zijn maar wel schade vrij en verder helemaal in orde. Kijk dus naar de bekende dingen zoals remschijven, achterbrug, keerringen, rubbervan de luchtvering, meet de accuspanning in rust en tijdens draaien en kijk of alles werkt zoals het hoort.

Succes ket zoeken.

zo`n 1 tje heb ik straks te koop half okt ongeveer
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2316
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: sneller dan verwacht

Bericht door Rongoos » 16 jul 2017, 20:04

ik ben al voorzien johan :D
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: sneller dan verwacht

Bericht door G.winger » 16 jul 2017, 21:51

Rongoos schreef:ik ben al voorzien johan :D
had ik al gezien maar er zijn er nog een paar die een goed onderhouden gl 1500 willen
half okt gaat hij in de verkoop een mooie rooie met aanhanger
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2316
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: sneller dan verwacht

Bericht door Rongoos » 17 jul 2017, 19:54

Waarom zo laat? dan is het seizoen al voorbij :?
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: sneller dan verwacht

Bericht door peter n.d. » 17 jul 2017, 20:50

Beste Ron , hij verkoopt zijn motor om plaats te maken voor weer een andere .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. :idea: GoldWing :mrgreen: groeten Bob ,Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: sneller dan verwacht

Bericht door G.winger » 18 jul 2017, 12:12

peter n.d. schreef:Beste Ron , hij verkoopt zijn motor om plaats te maken voor weer een andere .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. :idea: GoldWing :mrgreen: groeten Bob ,Christine , Peter n.d. :wink:

dat klopt heb geen plaats voor 2 dus eerst de ene weg en dan andere erbij
en zo kan ik nog blijven rijden dit seizoen en hoop voor volgend jaar maart april weer een ander te hebben.
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Plaats reactie