Wing in een ander kleurtje spuiten

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Plaats reactie
redmac
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 sep 2009, 16:17
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Paal
Contacteer:

Wing in een ander kleurtje spuiten

Bericht door redmac » 02 apr 2017, 22:46

Hey,

De afgelopen 14 jaar zeg ik ieder jaar weer dat ik m'n Wing dát jaar ga laten overspuiten. Maar ik doe het nooit. Vorige zomer bij het onderhoud van m'n achterrem had de koffer netjes op een doek staan. Maar toen kwam er een zucht wind en ging 'm aan de rol. 101 krassen. En daar wordt ik wat zenuwachtig van.

Dus,.. vanmorgen de beslissing genomen om 'm uiteen te halen. Mooi weer, lekker sleutelen in de voortuin. Nou, dat heb ik geweten. Na 27 jaar zitten er hier en daar toch wat dingetjes vast :(

Hoe dan ook. ik heb het uiteennemen vandaag niet af gekregen. De badkuip is de grootste uitdaging. Voor zover ik kan zien zijn alle schroefjes, moertjes, klemmetjes etc. etc. los. Dash eruit. En dat ding geeft geen krimp. Dat wordt nog lachen morgen. Dozen vol met onderdelen staan nu in de garage. Het lijkt wel of ik 'm bij de Ikea gekocht heb. :lol:

Heeft iemand hier een idee wat zo'n beetje de prijs van 'schuren en spuiten' is? Gewoon ter indicatie. Ik ben zo een zeikerd die altijd denkt dat 'ie te veel betaald. hihi. Slechte eigenschap. ik weet 't.

Sorry, moest het even kwijt. :D
In retrospect is alles evenredig tegengesteld

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Wing in een ander kleurtje spuiten

Bericht door Rongoos » 07 mei 2017, 17:21

Ik heb geen idee wat zo iets moet kosten, maar ik hoor het graag van je en ook ben ik benieuwd naar het resultaat
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Plaats reactie