Pagina 2 van 2

Re: Mijn leven met de Goldwing

Geplaatst: 08 dec 2016, 18:06
door De Motormuis
Zo Peter, ook een mooi verhaal.
Heb het met plezier gelezen.
Alleen vindt ik het jammer dat je het in een
geplaatst onderwerp van Henk hebt gezet.
Ik denk dat je het beter zelf als nieuw verhaal
had kunnen plaatsen.
Maar misschien dat RonalT of Erik De Director dat
nog kunnen doen voor je.
Denk dat je dan ook wat meer lezers zult krijgen.

Re: Mijn leven met de Goldwing

Geplaatst: 14 dec 2016, 11:08
door MoneyFor
Hallo Henk een mooi verhaal, heb dit met plezier en een zekere herkenning gelezen.

Ik heb zelf al 3 rugoperaties ondergaan waarvan de laatste dit jaar op 4 april en in mei heb ik de nieuwe Gl1800 gekocht, heb deze wel thuis moeten laten afleveren maar dat kon de pret niet bederven. Op m'n 18de heb ik een zwaar verkeersongeval gehad met m'n eerste motor, een lichte vrachtwagen had mij niet gezien en is volop in mijn linkerzijde gereden. In het hospitaal op de spoeddienst kreeg ik toen te horen dat het niet zeker was dat m'n voet zo kunnen worden gered . De schakelpook was namelijk vlak op m'n enkel binnengedrongen en heeft alles kapot gescheurd tot aan m'n tenen. Na een week in angst in het hospitaal hebben gewacht en enkele operaties later had ik een kunstknoesel (enkel) met de bijbehorende bouten en moeren :D . Mijn linker voet plooit of scharniert nu niet zoals deze normaal behoort te doen maar dat heeft me nooit tegengehouden om motor te rijden en dit al meer dan 30 jaar nu, ik trek eigenlijk mijn hele voet omhoog voor te schakelen dat wat je anders doet door het plooien van je voet. Nu in januari staat mij een nekwervel operatie met implantaat te wachten en ook dat zal mij niet tegenhouden. Heel deze uitleg om simpelweg te zeggen dat het allemaal wel z'n gangetje zal gaan en voor je het weet toer je opnieuw rond.

Re: Mijn leven met de Goldwing

Geplaatst: 14 dec 2016, 16:48
door Henkie de ledman
Dank je voor je woorden, maar bij mij gaat het meer de druk op mijn tenen bij het stoppen.
Ik kan hier wel van alles gaan schrijven, maar ik heb geen idee hoe het allemaal gaat herstellen.
Dit zal de tijd moeten uitwijzen. maar als ik 10% procent kans heb dat het kan gebeuren als ik mijn tenen te veel belast dan is het
Solo rijden voor mij echt over, want dat risico neem ik niet..

Gr henk