Mijn leven met de Goldwing

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6744
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Mijn leven met de Goldwing

Bericht door De Motormuis » 08 dec 2016, 18:06

Zo Peter, ook een mooi verhaal.
Heb het met plezier gelezen.
Alleen vindt ik het jammer dat je het in een
geplaatst onderwerp van Henk hebt gezet.
Ik denk dat je het beter zelf als nieuw verhaal
had kunnen plaatsen.
Maar misschien dat RonalT of Erik De Director dat
nog kunnen doen voor je.
Denk dat je dan ook wat meer lezers zult krijgen.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
MoneyFor
Berichten: 299
Lid geworden op: 15 okt 2015, 08:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Oost-Vl. - Belgie
Contacteer:

Re: Mijn leven met de Goldwing

Bericht door MoneyFor » 14 dec 2016, 11:08

Hallo Henk een mooi verhaal, heb dit met plezier en een zekere herkenning gelezen.

Ik heb zelf al 3 rugoperaties ondergaan waarvan de laatste dit jaar op 4 april en in mei heb ik de nieuwe Gl1800 gekocht, heb deze wel thuis moeten laten afleveren maar dat kon de pret niet bederven. Op m'n 18de heb ik een zwaar verkeersongeval gehad met m'n eerste motor, een lichte vrachtwagen had mij niet gezien en is volop in mijn linkerzijde gereden. In het hospitaal op de spoeddienst kreeg ik toen te horen dat het niet zeker was dat m'n voet zo kunnen worden gered . De schakelpook was namelijk vlak op m'n enkel binnengedrongen en heeft alles kapot gescheurd tot aan m'n tenen. Na een week in angst in het hospitaal hebben gewacht en enkele operaties later had ik een kunstknoesel (enkel) met de bijbehorende bouten en moeren :D . Mijn linker voet plooit of scharniert nu niet zoals deze normaal behoort te doen maar dat heeft me nooit tegengehouden om motor te rijden en dit al meer dan 30 jaar nu, ik trek eigenlijk mijn hele voet omhoog voor te schakelen dat wat je anders doet door het plooien van je voet. Nu in januari staat mij een nekwervel operatie met implantaat te wachten en ook dat zal mij niet tegenhouden. Heel deze uitleg om simpelweg te zeggen dat het allemaal wel z'n gangetje zal gaan en voor je het weet toer je opnieuw rond.

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: Mijn leven met de Goldwing

Bericht door Henkie de ledman » 14 dec 2016, 16:48

Dank je voor je woorden, maar bij mij gaat het meer de druk op mijn tenen bij het stoppen.
Ik kan hier wel van alles gaan schrijven, maar ik heb geen idee hoe het allemaal gaat herstellen.
Dit zal de tijd moeten uitwijzen. maar als ik 10% procent kans heb dat het kan gebeuren als ik mijn tenen te veel belast dan is het
Solo rijden voor mij echt over, want dat risico neem ik niet..

Gr henk
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Plaats reactie