Bontje op je zadel.

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Bontje op je zadel.

Bericht door RonalT » 26 mei 2015, 17:54

Zoals ik al meer geschreven heb, training. Ik had voor de gemakkelijkste oplossing kunnen gaan. Waypoint Vessem is 213 km v.v. maar Waypoint Notter is 496 km rijden v.v.
Dus afgelopen zaterdag even naar Notter gereden om een niet werkende 590 aan te beiden. Daar heb ik 1 uur en 10 minuten op gewacht. Verder 5 minuten met een SD-card adapter zitten rommelen (werkte niet lekker omdat er een extra sticker op zat geplakt). 10 minuten verloren door een pontje, 10 minuten pauze op een heel mooi plekje in de buurt van Ypelo op een bankje gezeten (wat eten en drinken), kleine 10 minuten verloren door een pontje, kleine 10 minuten voor tanken en een beker koffie, 35 minuten eten bij een AC-restaurant, 5 minuten voor foto's van een molen en 5 minuten om geld te pinnen.

Afbeelding

Zoals je in de afbeelding kan zien ben ik 10 uur 32 minuten van huis geweest waarvan ik 7 uur 50 minuten aan het rijden ben geweest. Verder nog wat minuten stil gestaan voor verkeerslichten en voorrangswegen, al die minuten zitten namelijk ook in 'tijd gestopt'.

Van Waypoint tot aan Dordrecht heerlijk binnendoor gereden dmv de Motorkaart. Bij Dord de snelweg op omdat het Hollands Diep anders niet over te steken is. Me geen moment verveeld, alleen maar genoten van het motorrijden en de omgeving.
Dames en heren, schapenvachtjes, opblaaskussens en dergelijke vergeten en trainen in je boxershort of andere naadloze oplossing. Want dat is dus wel belangrijk, training en naadloos! :wink: :lol:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
tumtrans
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 417
Lid geworden op: 17 mar 2012, 09:38
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Ingen

Re: Bontje op je zadel.

Bericht door tumtrans » 26 mei 2015, 18:57

Niet dat wij dat willen zien RonalT maar ik zou het ook niet zeggen als de vellen eraan hingen!
If you live by the sword, you will die by the sword.
-------------------------------------------------------
Kawasaki XII voyager bj1988 (2011-2014)
Goldwing 1500 se bj 1995 (2014-2019)
Goldwing 1800 bj 2007 (2019-heden)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Bontje op je zadel.

Bericht door RonalT » 26 mei 2015, 20:29

:lol: :lol:

Ondank de regen 's morgens heb ik een heerlijke dag meegemaakt. Ik had de keuze om met Karin mee te gaan naar Oost-Kapelle of even bij Waypoint langs gaan.
Wat Karin in Oost Kapelle moest? Wil je dat echt weten?

klik dan even op deze link. Ik heb je gewaarschuwd! Karin staat boven achter die dubbele ramen en verheft haar stem tegen haar "echtgenoot". Die met de fakkel rondloopt :wink:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
tumtrans
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 417
Lid geworden op: 17 mar 2012, 09:38
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Ingen

Re: Bontje op je zadel.

Bericht door tumtrans » 27 mei 2015, 12:08

Die keuze was makkelijk! En ik vermoed: geen vellen maar eelt! Toch leuk wat ze daar doet en blauwe plekken horen daarbij.
If you live by the sword, you will die by the sword.
-------------------------------------------------------
Kawasaki XII voyager bj1988 (2011-2014)
Goldwing 1500 se bj 1995 (2014-2019)
Goldwing 1800 bj 2007 (2019-heden)

Plaats reactie