Ik leer het nooit!!

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Gebruikersavatar
GlimWas
Berichten: 538
Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
Type Goldwing: overig
Locatie: Op de NT1100DCT

Re: Ik leer het nooit!!

Bericht door GlimWas » 02 mar 2015, 20:13

Tja, het toeval wil dat ik eerdaags een compleet zwarte GL1200 '87 Interstate te koop ga aanbieden.
Heb vandaag een testritje gemaakt op een '94 Canadees SE model met 107000kms op de teller welke toch wel lekker reed
en er niet slecht uitzag. Toen ik de rekeningen van een zeker bedrijf uit Renswoude zag, heb ik me wel even zitten afvragen waarom hij 'm nog wilde verkopen voor dat geld......... Maar een goed en zinnig antwoord op gekregen op mijn vragen, dus dit gaat 'm worden.
Afbeelding

Zit optisch nog wel wat werk aan, maar de techniek loopt, rijdt en schakeld! heerlijk.

Mijn huidige motortje is nét afgelopen weekend teruggekomen van de grote beurt..
voorremmen vervangen, keerringen voorvork, filtertjes..... rijdt en remt weer superstrak.

Dus je zou zeggen dat ie er weer even tegen kan.......
Vrouwlief zei vorige week dat ze wel weer een een wat kleuriger motor wilde...............ik heb maar niet gezeurd :lol:

Mocht je interesse hebben, je weet waar ik werk :wink:
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Ik leer het nooit!!

Bericht door Rongoos » 02 mar 2015, 20:17

haha, ja dat weet ik Willem.
Maar nu weet je ook wat een verschil een 1200 en een 1500 is.
Ik ben bang dat als ik nu een 1200 zou kopen, dat ik binnen een jaar tegen mijn vrouw zeg " we moeten even praten"
en ik weer een 1500 wil hebben. Dus beter een gelijk maar een 1500 kopen.

Even over deze, dit is werkelijk een geweldige kleur Willem.
En een hele mooie uitvoering.

Ga je er straks ook mee naar je werk?
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
GlimWas
Berichten: 538
Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
Type Goldwing: overig
Locatie: Op de NT1100DCT

Re: Ik leer het nooit!!

Bericht door GlimWas » 02 mar 2015, 21:06

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het verschil eigenlijk niet eens zo groot vind Ron.
Ik vind mijn 1200 erg strak sturen en die doet niet zo gek veel onder voor deze 1500. Zal ook iets met de onbekendheid van een 'nieuwe' motor
te maken hebben natuurlijk. Wat ik in het begin erg raar vond, was het gebrek aan 'rust' ; je draat minder toeren, maar het lijkt anders door die twee extra
cilinders :lol: Ik had vorige week al op een 1500 in Hoogeveen gereden, maar die haalde het niet bij deze, terwijl dat toch een '97 er was...........
Afbeelding

Dat is mijn huidige motard trouwens...... En de keren dat ik op de motor te werk ga kan je op een hand tellen per jaar, LPG rijdt toch ffies goekoper....
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat

Plaats reactie