mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
peter

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door peter » 19 mar 2015, 08:34

Geen slotje aub, inmiddels is de stelling wel bekend en de discussie verloopt netjes zonder gescheld. Tevens zijn er mensen die dit bedrijf wel eens bezoeken en die krijgen met een slotje geen kans op weerwoord.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door RonalT » 19 mar 2015, 21:13

Peter, jij kent der Herr Director. Je weet ook dat hij liever iets verkoopt dan gratis weggeeft. Dus zomaar slotjes verspreiden doet hij niet. :lol:
We overleggen liever, laten mensen weten wat we ergens van vinden, maar zoals steeds: "alles mag, niets moet".
Maar wel een beetje netjes blijven. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar ruzie maken is weer heel wat anders....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 20 mar 2015, 10:25

Ergens je mening over geven of iemand verbeteren of aanvullen, tips geven, allemaal prima. Daar zijn fora een prima middel voor.
Het jammere is soms alleen dat het allemaal tot in lengte van dagen op zo'n forum blijft staan.
Dus ieder dispuut, vergissing, ruzietje, verkeerde opmerking et cetera (al dan niet terecht) uit het verleden wordt iedere keer maar weer opgerakeld, al is het totaal niet meer van toepassing. Het is altijd weer terug te vinden.
Je komt nooit meer van een 'stempel' af. Niet als individu, niet als motorzaak et cetera
Dus wanneer Pietje een keer Truusje een *&%$^$& heeft genoemd, maar daarna getrouwd zijn en Keesje zoekt eens iets op wat over Truusje gaat, zal altijd dat woord weer terugkomen en er wellicht twijfels worden geuit over dat huwelijk. Misschien heeft een monteur van een motorzaak een nippeltje van een palletje op een schakelaar verkeerd vervangen, maar na een opmerking van de klant weer hersteld, maar er zal dan tot het einde der tijde worden herhaald dat de monteur een fout heeft gemaakt. Terwijl er niets menselijker is als een vergissing. Maar wat OOK heel menselijk is dat negatieve zaken worden onthouden en herhaald en de positieve zaken 'en passent' worden genegeerd. Een erg bekend gegeven.
In dit specifieke geval wordt B te A de grond in getrapt, zwart gemaakt en er wordt gesteld dat hij klanten met levensgevaarlijke doodskisten de weg op stuurt en zelfs wanneer hij tot beste GW garage van West Europa zou worden verkozen, zal altijd de bak peop terug te vinden zijn die hier over hem is uitgegooid. En die bak peop wordt iedere keer maar weer van stal gehaald.
Ik ben enkele jaren bestuurslid geweest van een enorm forum(170.00+) en ik denk dat er omstandigheden zijn waarin je kunt beslissen om bepaalde topics op te schonen die verder geen toegevoegde waarde hebben voor het forum of het naslag gedeelte daarvan.
Zeker wanneer de motivaties van een topic geen andere zijn dan iemand te kwetsen of in een kwaad daglicht te stellen.

Nu koffie :)
Laatst gewijzigd door Don Fonzarelli op 20 mar 2015, 17:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door appieabc » 20 mar 2015, 10:56

nog meer koffie????? je lijkt B wel :lol: :D :D :D niet blij maar mag sinds een maand of vier weer in Alm komen dus tijd voor ............ met een koekie

Gebruikersavatar
Chris.Wolters
Berichten: 226
Lid geworden op: 09 nov 2014, 12:51
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Almere-Haven, Flevoland
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Chris.Wolters » 20 mar 2015, 11:00

appieabc schreef:nog meer koffie????? je lijkt B wel :lol: :D :D :D niet blij maar mag sinds een maand of vier weer in Alm komen dus tijd voor ..BIER...... met een koekie
Candy Wineberry rode EU GL1500 Aspencade met aanhanger in kleur (1989) tweede trotse eigenaar. :D
Met Cruise Control,Imperial, Achteruit en de nieuwste variant ARZAO

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 20 mar 2015, 11:06

appieabc schreef:nog meer koffie????? je lijkt B wel :lol: :D :D :D niet blij maar mag sinds een maand of vier weer in Alm komen dus tijd voor ............ met een koekie
Nah, zit 2 meter lichaamslengte verschil tussen.
Na mijn werk tijd voor een biertje ;-)

MotorMoose
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2015, 16:38
Type Goldwing: GL1500

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door MotorMoose » 22 mar 2015, 16:52

Hallo allemaal,
Voor alle duidelijkheid, Allwings in Almere is inderdaad overgegaan in JB Wings in Almere. JB staat voor Jeroen en Barry. Jeroen is de monteur en Barry is (misschien samen met Lydia) het brein achter de zaken. Ik ben zelf klant geweest bij Allwings en, net als een heleboel anderen, behoorlijk belazert door mijnheer B te A (zoals we nu over hem praten).
Vanaf 2014 tot nu is hij in zeer korte tijd ongeveer 16 motoren kwijt geraakt door zijn onverantwoordelijke gesjoemel. Ik zou een telefoonboek nodig hebben om alles op te noemen wat de eigenaars van die 16 motoren allemaal is aangepraat, berekend, en is overkomen. Maar het advies van mij is:GA INDERDAAD NIET IN ZEE MET DAT BEDRIJF (jammer dat ik hier niet het nieuwe logo van JB Wings kan bijvoegen

Gebruikersavatar
Wup
Berichten: 628
Lid geworden op: 16 dec 2012, 11:30
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Wup » 22 mar 2015, 18:33

Voor al degenen die nou eens willen weten hoe het met "Wings Almere" en/of "JBWings" precies in elkaar steekt,
is hier de uitleg door een persoon die er waarschijnlijk meer van lijkt te weten.
Hoor en wederhoor. De website heeft het copyright met 2023 in de toekomst liggen.

Grtz Wup
GOLDWING FOREVER!!!

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 22 mar 2015, 20:24

MotorMoose schreef:Hallo allemaal,
Voor alle duidelijkheid, Allwings in Almere is inderdaad overgegaan in JB Wings in Almere. JB staat voor Jeroen en Barry. Jeroen is de monteur en Barry is (misschien samen met Lydia) het brein achter de zaken. Ik ben zelf klant geweest bij Allwings en, net als een heleboel anderen, behoorlijk belazert door mijnheer B te A (zoals we nu over hem praten).
Vanaf 2014 tot nu is hij in zeer korte tijd ongeveer 16 motoren kwijt geraakt door zijn onverantwoordelijke gesjoemel. Ik zou een telefoonboek nodig hebben om alles op te noemen wat de eigenaars van die 16 motoren allemaal is aangepraat, berekend, en is overkomen. Maar het advies van mij is:GA INDERDAAD NIET IN ZEE MET DAT BEDRIJF (jammer dat ik hier niet het nieuwe logo van JB Wings kan bijvoegen
Wederom een account speciaal aangemaakt om iemand, in dit geval B te A zwart te maken.

Tarzan
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 jun 2014, 10:35
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Rotterdam

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Tarzan » 24 mar 2015, 19:52

Oh, dus al die gevallen zijn niet allemaal uit 2011, zoals elders in dit topic gesuggereerd
Ook recent zijn er dus mensen door dit "bedrijf" benadeeld.
Zo blijft er van je betoog niet veel over ,Don

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 25 mar 2015, 10:01

Ik beweer niet dat alle gevallen uit 2011 zijn.
Wanneer je al mijn replies hier eventjes leest kom je al een eind.
Dan lees je waarschijnlijk ook waar het nu eigenlijk om draait en wat mij heeft doen besluiten hier op te reageren.
En dat gaat niet alleen om het bedrijf B te A. of BB te R, Q te Z of Y te G of welk ander bedrijf dan ook, maar om de bejegening op een forum.
Het gaat om rechtvaardigheid en respect.

Dat er in dit specifieke geval persoonlijk drama meespeelt, maakt het extra zuur. Zuur voor diegenen die dat drama aan den lijve ondervinden.
Anderen die 'toevallig' meelezen, maar verder nooit bij een bepaald bedrijf zijn geweest of de hoofdrolspelers überhaupt niet eens kennen, kletsen gewoon mee en hebben geen idee wat ze veroorzaken.

Er worden speciaal voor het zwartmaken van een bedrijf accounts aangemaakt op dit forum. Dat zegt toch wel genoeg lijkt me.
Dat heeft niets meer met 'ontevreden' klanten te maken, maar gaat veel verder. Smaad, laster en erger.
Wees een kerel, zeg wie je bent en ga in gesprek.
Voor ieder probleem is een oplossing.
Dat zo'n speciaal aangemaakt account iets beweerd over 16 motoren in 2014 zegt natuurlijk helemaal niks.
Tenzij je alles geloofd wat er geschreven staat door een totaal onbekende.
Hoor en wederhoor.

Nogmaals: het gaat mij niet om dit bedrijf of welk bedrijf dan ook.
R E S P E C T en R E C H T V A A R D I G H E I D, dat is waar het hier om gaat.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door RonalT » 25 mar 2015, 10:57

Don Fonzarelli schreef:Er worden speciaal voor het zwartmaken van een bedrijf accounts aangemaakt op dit forum. Dat zegt toch wel genoeg lijkt me.

R E S P E C T en R E C H T V A A R D I G H E I D, dat is waar het hier om gaat.

Onderbouw eens dat er accounts aangemaakt worden zoals jij dat beweert? (alleen via PB aan de beheerders)
Twee, respect en rechtvaardigheid kan alleen verwacht worden als de verkoper zelf respectvol en rechtvaardig is. Ik heb verder geen mening over de motorzaak of over de eigenaren of monteurs.
Derde dingetje, volgens mij heb je je punt meer dan duidelijk gemaakt in meer dan genoeg berichten. Door al je reacties blijft dit topic steeds maar voortgaan. Dus lijkt het me een goed moment om even pas op de plaats te maken....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Don Fonzarelli
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mar 2013, 04:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Don Fonzarelli » 25 mar 2015, 13:21

Die accounts heb ik doorgegeven aan de beheerder.

Je hebt helemaal gelijk en ik stop er even mee, het is alleen zo dat telkens weer het gesprek nieuw leven wordt ingeblazen door weer van dat soort beschuldigingen.
Het is mijn zaak verder niet, maar ik kan slecht tegen dat soort oeverloze stemmingmakerij.
Wees een kerel en praat het uit.

nico72
Berichten: 963
Lid geworden op: 01 apr 2011, 11:32
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Winssen

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door nico72 » 25 mar 2015, 17:45

Denk niet dat het stemmingmakerij is maar eerder ervaring met het bedrijf en de personen die er bijhoren
Groetjes Nico

Yamaha FZS Fazer bj 2006 2009 tot 2011
GL1500 ratjetoe bj 1988 2011 tot 2014
GL1500 se bj 1992 2014 tot 2021
GL1800 C-ABS bj 2008 2021 tot 2023
GL1000 LTD bj 1976
Gl 1800 bj 2018 2023 tot...

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door appieabc » 25 mar 2015, 18:44

zoals een wijs en zeer gerespecteerd man elders zij niet reageren is ook een reactie ,wordt tijd dat we motor gaan rijden

Plaats reactie