mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Plaats reactie
Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door harmdeboer » 10 okt 2016, 21:43

T zal toch geen ontevreden klant zijn.. of boze ex....


(Overigens ben ik van mening dat brandstichting NOOIT de oplossing is... dus vooral als er ook mensen levens in gevaar gebracht worden... zet je gevoel over deze eigenaar aan de kant en geeft informatie als men het heeft....)
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)

Bufskull
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2010, 13:14

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door Bufskull » 12 okt 2016, 14:32

Hallo mensen,
Normaliter doe niet mee aan forumdiscussies (hetgeen ook te checken is want zit al lang op dit forum en heb weinig gereageerd) maar dat er anno 2015/16 weer over DE zaak Almere wordt gediscussieerd is wel opmerkelijk. Ik heb in 2008 een 1200 bij dit bedrijf gekocht (voor een redelijke prijs in vergelijk bij anderen) en veel kilometers mee gemaakt (85.000) zonder maar 1 keer te hebben stilgestaan. Het periodieke onderhoud heb ik altijd zelf gedaan. Op de teller staat nu ongeveer 175.000 km. De 1200 loop nog steeds maar helaas heeft de dynamo de geest gegeven. Nu ben ik een persoon die zijn ervaringen laat meetellen als er een grote, en dat is deze zeker, reparatie moet worden uitgevoerd. Met Barry heb ik altijd goed door 1 deur gekund. Hij is zeker een aparte maar, gezien mijn ervaring/mening, het hart op de juiste plaats. Voor wat betreft Jeroen ..... tja een gouwe goser zoals wij dat zeggen in Den Haag en omgeving. Ik ben er lang niet geweest omdat het niet nodig was maar nu er een vette reparatie aan zit te komen en mijn ervaring met 4wings/ all wings/ JBWings etc. niet negatief is geweest zit ik er toch aan te denken om weer in contact te treden met dit bedrijf(je). Waarom zou je kunnen vragen na al die "lelijke" en soms "strafbare" uitingen en reacties. Simpel ..... ik weet dat ze daar kennis van zaken hebben. Op de manier waarop dat zou worden uitgevoerd volgens veel forumleden laat ik aan die leden.

Om vragen te voorkomen het volgende:
Nee, ik ben geen aandeelhouder.
Nee, ik ben geen familie of iets dergelijks.
Nee, ik ben niet gevraagd dit bericht te plaatsen.
Nee, ik heb dit bericht niet geplaatst om "gematst" te worden.
Nee, ik doe dit niet om de discussie weer te doen oplaaien.
Ja, ik doe dit omdat ik weet dat er kennis zit en JBWings een kans moet krijgen om alle negatieve reacties te pareren.

Als laatste wil ik zeggen dat ik zeker geloof dat er forumleden zijn die zeer waarschijnlijk slechte ervaringen hebben maar de toon waarop dit geuit is en werd/wordt staat mij tegen. Vandaar deze reactie. Verder wens ik een ieder toe wat hij/zij een ander toewenst en hoop dat er heel veel veilige kilometers gereden mag worden met of zonder een GW gekocht bij dat bedrijf uit Almere.

ps,
Ik ben wel technisch veel wijzer geworden dankzij dit forum dus "keep up the good work"!!

Gebruikersavatar
a.streek
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 okt 2015, 18:34
Type Goldwing: GL1500
Locatie: t,harde

Re: mensen kijk uit ga niet in zee met dit bedrijf

Bericht door a.streek » 13 okt 2016, 17:40

Hallo allen

Ik ben het geheel eens met bovenstaande schrijver en zijn verhaal.
Barry mag met een gerust hart aan mijn moter sleutelen,want er zijn er maar weinig die dit zo goed doen en kunnen.
En dat is mijn kijk op de zaak.
Voor de negatievelingen onder ons ,geef de beste man een 2de kans,en zet dan weer een mening hier neer.
En voor iets wat fout is gegaan in het verleden, zet dat hier niet neer en spreek de man in kwestie zelf aan,das net zo eerlijk.
Maar als men een hond wil slaan ,is er allicht een stok te vinden.
En wat mij betreft kan dit topic wel gesloten worden,bespaart een hoop mensen irritatie en ergernis.

Plaats reactie